Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var så uheldig at jeg installerte først Mandrake 10.0, og deretter oppgraderte jeg til Mandriva 2006.

Dette var noe jeg gjorde i nær desperasjon etter å ha prøvd SUSE 9.1, men da frøs skjermemn (antagelig X-windows krasj) kort tid etter boot-up.

Men så var det ikke bedre enn at Mandriva 2006 begynte på samme måte. Den foretar seg en del andre syke ting også, så den må jeg bli kvitt.

På min gamle maskin (snart dampmaskin) har jeg RedHat 7.2, og den spiiller utmerket. Men denne bruker jeg bare til backup siden jeg nå først har den.

Jeg lastet ned Fedora Core med tanke på å brenne CD-ene og installere, men Mandriva klarte ikke jobben med å brenne første CD via Konqueror. Alt stoppet bare opp.

Noen som kan skaffe meg Fedora CD'er? Eller brenne dem for meg, så skal jeg betale

kostnaden ved dette. Jeg har også vurdert RedHat 9, som vel var den siste distroen før RH enterprise og Fedora oppsto. Jeg kan også være avtager av RH 9, om noen vil dele den med meg mot at jeg dekker pådratte kostnader.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...