Gå til innhold

Dette DS-spillet skal jeg ha


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, men poenget er barnehagenivå. Det som forundrer meg er da at voksne folk sitter og spiller det :gruble:

6010115[/snapback]

Spilt det eller siden du vet at det er barnehage nivå over det?

Det er snakk om å regne ut problemer fortest mulig. Du har ikke allverden med betenkningstid, desto lengre tid du bruker desto treigere er du i hodet. Hadde vert morsomt om du faktisk prøvde dette spillet og kom tilbake med hvor "sprek" du faktisk er i hue. Jeg veit ikke om så ekstremt mange barnehageunger som løser Sudoku forresten.

Lenke til kommentar
Jo, ser poenget med fysisk trening. Nivået på oppgavene er jo enormt lavt, når man skal tegne streker og regne ut klokka. Slik vi gjorde i barnehagen. Den fysiske treningen vi fikk i  barnehagen var harn og masse sånn bullshit. Og den ser jeg lite poeng i.

 

Poenget her er ikke at det skal være vanskelige oppgaver å løse. Det er oppgaver som skal løses lynraskt. Det er ikke meningen at du skal sitte og gruble lenge over oppgavene, men løse de nesten instinktivt. De aller fleste oppgavene i Brain Training går på tid, og krever fullt fokus for å få best uttelling. Med mindre du er skikkelig konsentrert, og underbevistheten din jobber 100%, så får du ikke full pott i Brain Training. Etter en 15 minutter lang treningsstund med spillet, kjenner du deg virkelig skjerpa i hjernen. Spillet har blitt svært populært ved gamlehjem i Japan, der pensjonistene spiller det daglig for å holde hjernecellene ved like.

Lenke til kommentar

Mixel:

Ifølge profilen din er du 16 år gammel. Ergo er det ingen som helst vits for deg med Brain Training for Adults. Den beste scoren man kan får i spillet er at hjernen er 20 år gammel, og det er 4 år eldre enn deg.

 

Men.... Hvis man har begynt å merke at det tar litt lenger tid å finne ut av ting nå enn da man var 16 eller 20, så begynner det å bli noen vits med spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...