Gå til innhold

Dette DS-spillet skal jeg ha


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Link til omtale

 

"Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day" heter det. Det finnes vel flere slik spill til DS også og dette får god omtale.

Ser fram til å sette henda i en DS Lite (som egentlig er til min 5 år gamle sønn også) og bl.a dette spillet.

5996521[/snapback]

Første gang jeg prøvde det fikk jeg vite at hjernealderen min var 80år(20år er best). :(

 

Men, vel verdt å trene hjernen sin med.

Lenke til kommentar
Ja det sier litt om deg hahaha!haha!..osv...

kødda  ;)

5996799[/snapback]

Hæ? Nå skjønner jeg absolutt ikke hva du mener..... :hmm:

 

:p

 

PS! Alderen gikk ned til 32 neste gang, selvom det også er litt over hva det burde være. Har bare prøvd det de to gangene.

 

(Edit: Og bare så du vet det, spillet kom med advarsel om at det ikke var like nøyaktig hvis man ikke har engelsk som morsmål. Dette var amerikanske versjonen).

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
Hmm, bare jeg som ikke helt ser poenget med å tegne streker mellom sirkler og regne ut klokka?

6001040[/snapback]

 

Sikkert, og er det bare jeg som ikke ser poenget i innlegget ditt?

6002988[/snapback]

Vel, lurer på om noen kan forklare meg hva slags underholdning de ser i et slikt spill. For meg ser det helt latterlig ut ved å sitte og regne ut klokka og tegne streker mellom sirkler, noe jeg gjorde i barnehagen og i 2. klasse.

Lenke til kommentar
Hmm, bare jeg som ikke helt ser poenget med å tegne streker mellom sirkler og regne ut klokka?

6001040[/snapback]

 

Sikkert, og er det bare jeg som ikke ser poenget i innlegget ditt?

6002988[/snapback]

Vel, lurer på om noen kan forklare meg hva slags underholdning de ser i et slikt spill. For meg ser det helt latterlig ut ved å sitte og regne ut klokka og tegne streker mellom sirkler, noe jeg gjorde i barnehagen og i 2. klasse.

6004467[/snapback]

Spillet tester alderen på hjernen din med forskjellige øvelser som du skal gjøre så fort som mulig. Og til din informasjon, stort sett eldre spiller dette spillet. Mange Nintendo DS -spillere som har måtte se at foreldrene okkuperer konsollen store deler av tiden. Det er snakk om underholdning, noe dette spillet har mye av.

Lenke til kommentar
Hmm, bare jeg som ikke helt ser poenget med å tegne streker mellom sirkler og regne ut klokka?

6001040[/snapback]

 

Sikkert, og er det bare jeg som ikke ser poenget i innlegget ditt?

6002988[/snapback]

Vel, lurer på om noen kan forklare meg hva slags underholdning de ser i et slikt spill. For meg ser det helt latterlig ut ved å sitte og regne ut klokka og tegne streker mellom sirkler, noe jeg gjorde i barnehagen og i 2. klasse.

6004467[/snapback]

Poenget er å trene hjernen sin på et par minutter om dagen, på en relativt grei måte. Bedre enn kryssord eller trivial pursuit-spørsmålene i Dagbladet. Og så kan man følge med på hvordan det går med din egen hjerne. Ikke det at det er så utrolig viktig eller riktig, men det er en grei liten ting.

Lenke til kommentar
Hmm, bare jeg som ikke helt ser poenget med å tegne streker mellom sirkler og regne ut klokka?

 

Du ser kanskje ikke poenget med fysisk trening heller?

6007981[/snapback]

Jo, ser poenget med fysisk trening. Nivået på oppgavene er jo enormt lavt, når man skal tegne streker og regne ut klokka. Slik vi gjorde i barnehagen. Den fysiske treningen vi fikk i barnehagen var harn og masse sånn bullshit. Og den ser jeg lite poeng i.

 

Og jeg trenger jo fysiske fotball selv, men der er poenget at det er gøy.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...