Mato Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hei , tengte vi kunne snakke litt om kebaben som er tiljenglig i stavanger . jeg vil da anbefale den som ligger over 7/11 i sentrum , heter vell tyrkisk kebab , er dervet a dugan , god saus og god kvalitet på kjøttet , og akkurat passelig med grønt på . hva er din favorit ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Et lite forslag:P Kan vi ikke lage en stor kebab tråd der vi diskuterer hvor de beste kebabene ligger i Norge og om noen har smakt noen sykt gode kebaber i utlandet feks? Lenke til kommentar
Peri Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Et lite forslag:P Kan vi ikke lage en stor kebab tråd der vi diskuterer hvor de beste kebabene ligger i Norge og om noen har smakt noen sykt gode kebaber i utlandet feks? 5996637[/snapback] Jeg hadde en sinsykt digg kebab I Aberystwyth I wales! sjappa ligger ved E Halls 50meter fra universitetet der! Husker desverre ikke hva den heter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hvis denne tråden skal leve, så må trådstarter utvide kebabområdet litt. Sandnes Kebab overgår alt i Stavanger, mens Daniels i Bergen rett og slett er best. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Taxi Pizza i Pedersgata er bare best på kebab. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hei , tengte vi kunne snakke litt om kebaben som er tiljenglig i stavanger . jeg vil da anbefale den som ligger over 7/11 i sentrum , heter vell tyrkisk kebab , er dervet a dugan , god saus og god kvalitet på kjøttet , og akkurat passelig med grønt på . hva er din favorit ? 5996519[/snapback] Kjenner de som driver sjappa. God butikk for dem det ja. God kebab er det også. Ikke noe jalla. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) I moss har vi tre ledende kebabsjapper. 1: Campino- Legendarisk god kebab. Men her må du kjøpe kebabtallerken. De bruker ekte kjøtt og en uhyre god saus som er god på pommes frites. Nevnte koster 75kr 2: Rosa - Bitteliten sjappe på bare et rom og med 5 sitteplasser. Drevet av kurdere. De bruker farse, men er til tross meget god. De har det beste pitabrødet jeg har smakt da de pensler det med olje og krydder og steker det på kebabkjøtt-grillen. Bra pris. Kebab i pita med/uten brus 45/55kr 3: Balkan - God kebab når man har spist seg lei på de to andre. er raus med grønnsakene men litt stiv pris. Kebabtallerken: 95kr. Plain kebab i pita: kr 55 men du blir ikke helt mett. Edit: Visstnok ikke i stavanger, men hvorfor ikke bare ha en ikke-plassbestemt kebabtråd? Endret 27. april 2006 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Synes Sandnes Kebab virker litt suspekt jeg. Har hørt mye rart om det stedet, men jeg er ikke noe glad i kebab uansett. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 HavneKebab i Arendal. Ingen over, ingen ved siden. Jafar og Agdas har redda mang en lørdagskveld Lenke til kommentar
Leon Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 jeg vil da anbefale den som ligger over 7/11 i sentrum , heter vell tyrkisk kebab , er dervet a dugan , god saus og god kvalitet på kjøttet , og akkurat passelig med grønt på . 5996519[/snapback] Jeg er ikke så alt for ofte i stavanger, men denne er absolutt verdt å merke seg! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Synes egentlig ingen av kebabene i Stavanger er noe særlig jeg. Kjedelig smak på de fleste. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis denne tråden skal leve, så må trådstarter utvide kebabområdet litt. Sandnes Kebab overgår alt i Stavanger, mens Daniels i Bergen rett og slett er best. 6001499[/snapback] skal være enig , sandnes kebab er god den og , men er ikke så ofte der , di får levert kjøttet fra samme plassen , så det er bare forskjeld på sausen . Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Sandnes kebab ftw. Men Stavanger har kylling kebab og den er ganske snaux. Edit: vadir for SHNADIR! Endret 1. mai 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå