Gå til innhold

Problemer med forbindelse ipod - laptop..

Anbefalte innlegg

Heisann..

Har nettopp anskaffet meg en iPod nano og er i utgangspunktet godt fornøyd med det.. Problemet kom når jeg skulle koble den til laptopen min, en hp nc8230.

Maskinen klarer nemlig ikke å kommunisere med iPoden på en ordentlig måte, og nanoen dukker ikke opp i iTunes, resultatet er at jeg nå har en mp3 spiller uten noen form for musikk og er en tanke frustrert.. :mad:

Har forsøkt alle usb'ene maskinen innehar (3) men stadig intet resultat, bortsett fra at den vises i enhetsbehandlingen, men så lenge iTunes ikke oppfatter iPoden hjelper ikke det nevneverdig, oppdateringsprogrammet som følger med ipoden klarer heller ikke å forstå at iPoden er tilkoblet..

Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få dette til å virke?

Endret av Heffie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Koble iPod'en inn i en stasjonær pc. USB'en i en laptop har ikke nok strøm til ipoden , det skal stå noe om det i den instruksjonlappen som fulgte med.

Koble den inn i en stasjonær pc, og den skal funke fint  :)

- Daniel

5997285[/snapback]

Ok, så det er ingen mulighet for at den skal funke sammen med laptopen altså..

Det er litt upraktisk med tanke på at det er den jeg bruker mest og hvor jeg har all musikken.. At den stasjonære har sett sine beste dager gjør det også litt ubeleilig :ermm:

Sikker på at det er fullstendig utelukket å bruke laptopen? :(

Endret av Heffie
Lenke til kommentar
Jo, jeg trur forresten du kan det, men da må du ha USB 2.0.

Men utgangen på tastaturet fungerer i alle fall ikke.

5997610[/snapback]

Ok, er bare utganger på tastaturet her og uansett hvilken av de tre portene jeg velger skjer det samme uansett..

iPoden begynner å lade og skjermen fryser seg med "Do not disconnect" som eneste innhold.. :(

Men har jeg forstått det riktig hvis det er sånn at USBportene er sterke nok til å lade iPoden, men ikke til at iTunes o.l kan kommunisere med den? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...