Gaston Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fortell hva som er naivt og hva jeg ikke har forklart deg... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Syns du fremstår som fryktelig naiv når du klarer å lire av deg det du gjør. "Jeg er sterk og kan skyte forholdsvis hardt, jeg kunne spilt på damelandslaget i handball" Lenke til kommentar
warneck Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er vel enig med ^fmj. Synes det blir naivt av deg å påstå du er god i håndball bare fordi du er "rask", "sterk" og "skyter hardt" ("" fordi alt er relativt). Jeg har selv spilt i 12 år og har et godt skudd. Har min store styrke innenfor farten og teknikken. Jeg har sett langt større og sterkere personer enn meg som skyter mye svakere. Dessuten er det ikke bare utgangsfarta på skuddet som er noe å si. Greit nok at du kan fyre av en kanon med 80km/t fra midtbanen uten en spiller nær deg. Noe annet er å sette den kula inn i mål uten at keeper eller forsvarsspiller forhindrer deg. Løper du rett på de kalles det gjerne angrepsfeil, så det er uaktuelt. Tror ikke kvinnefotball og kvinnehåndball kan sammenlignes i stor grad. Kvinner sliter rent fysisk og teknisk i fotball, de fremstår som en gjeng med unggutter. I håndball er det ikke det samme, her stiller kvinnene meget sterkt og tror ikke et G16 lag hadde slått kvinnelandslaget, slik som de gjør i fotball. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 håndballaget mitt spilte mot eliteserielaget til bækkelaget i fjor. Vi vant med 10-12 mål. Vi var da et G17-lag. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 håndballaget mitt spilte mot eliteserielaget til bækkelaget i fjor. Vi vant med 10-12 mål. Vi var da et G17-lag. 7534837[/snapback] Der har du det!! Lenke til kommentar
warneck Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ole-Magnus, hvilket lag spiller du på ? Divisjon osv. Gaston, selv om en som spiller håndball til vanlig vinner over bækkelaget (stilte de med den beste oppstillingen?) så betyr det ikke at DU klarer å treffe mål engang. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ole-Magnus, hvilket lag spiller du på ? Divisjon osv. Gaston, selv om en som spiller håndball til vanlig vinner over bækkelaget (stilte de med den beste oppstillingen?) så betyr det ikke at DU klarer å treffe mål engang. 7536588[/snapback] Joda, jeg treffer nok mål Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) håndballaget mitt spilte mot eliteserielaget til bækkelaget i fjor. Vi vant med 10-12 mål. Vi var da et G17-lag. 7534837[/snapback] Nå er vel ikke akkurat bækkelaget noe spesielt bra for tiden og LANGT fra nivået til landslaget som var bakgrunnen for denne diskusjonen. Hvor spiller du Gaston? Endret 19. desember 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 velger å ikke nevne laget mitt, men det var blant landets beste i fjor i min årsklasse. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 håndballaget mitt spilte mot eliteserielaget til bækkelaget i fjor. Vi vant med 10-12 mål. Vi var da et G17-lag. 7534837[/snapback] Nå er vel ikke akkurat bækkelaget noe spesielt bra for tiden og LANGT fra nivået til landslaget som var bakgrunnen for denne diskusjonen. Hvor spiller du Gaston? 7536629[/snapback] Jeg spiller ikke håndball Men jeg mener at med noen ukers trening er på full høyde med FORSVARSSPILLERNE på landslaget... Som sagt så hadde jeg slitt med det taktiske, men det lærer man fort. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg skulle gitt mye for å sett en kar som deg bli kastet inn i en landskamp. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Oj, lever denne tråden enda? Den ble borte fra mine innlegg, så jeg trodde den døde.. Dårligste tråd? Men er ikke det litt rart at dere fortsatt er aktiv her da? Men først og fremst, jeg ser mye på håndball, har fulgt med på EM og jeg kan så klart være enig i at det er mye mer fysisk i håndball enn i basketball (selv om basketballfolka ser mer muskuløst ut enn håndballfolka) Du som nevnte at det blir tungt for basketfolka å løpe fram og tilbake etter hver 30 sekunder, hvorfor det? Når vi skal begynne å angripe, har vi 24 sekunder på oss å skyte ellers får motstander ballen. Da må vi jo nemlig løpe fram og tilbake på under 20 sekunder. Og håndballfolka står i buet og kaster ballen til hverandre fram og tilbake før de til slutt gjør en taktikk og skyter i mål. Mens basketfolka må løpe rundt og lage screen slik at en får fri sone og få ballen.. Presis skudd kreves, hvis man vil ha 3 poeng.. Altså, håndball er mer smerte og mer kjedelig sport enn basketball.. Håndball er mer populær enn basketball kun i Norge, men i verdenbasis er basketball mest populær sport.. til og med mer populær enn fotball.. Og sist, det var egentlig ikke for å henge ut dere håndballspiller, jeg respekterer det at dere vil spille håndball og synes at det er gøy. Men jeg skal da få lov å ha min egen mening uten å bli skjelt ut for det. Takk Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Ikke når du er så lite nyansert i uttalelsene dine som du er. Endret 21. desember 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
kimman Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Som om du er så mye bedre som bare sitter der og skjeller ut folk som du synes er teite.. Du prøver ikke å forstå, eller å diskutere engang.. Skal tippe at du er bare her for å få antall i innlegg din.. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 du skjeller jo omtrent hele håndballnorge med det første innlegget ditt kimman. Når du kommer med så mange latterlige uttaleleser, så er det nesten ikke verdt å diskutere. skjønner at det var delvis humoristisk ment, og kan selvfølgelig være med å le av det, men når du videre forsvarer uttalelsene dine igjen, så blir det for dumt for meg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Som om du er så mye bedre som bare sitter der og skjeller ut folk som du synes er teite.. Du prøver ikke å forstå, eller å diskutere engang.. Skal tippe at du er bare her for å få antall i innlegg din.. 7548266[/snapback] Jeg har da ikke skjelt ut noen. Jeg har prøvd å forstå og kommet frem til at ditt utsagn ikke henger på greip. Det har jeg da min fulle rett til både å mene og ytre. Diskutert har jeg også gjort. Den endelig avgjørelsen på dette får vi ikke før det faktisk blir arrangert en handballkamp mellom noen basketspillere og handballspillere. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Oj, lever denne tråden enda? Den ble borte fra mine innlegg, så jeg trodde den døde..Dårligste tråd? Men er ikke det litt rart at dere fortsatt er aktiv her da? Selv om bakgrunnen for at denne tråden ble startet, og det innlegg av til de grader usaklig og subjektivinnspirerte er dårlig - Er ikke enstydig med at det andre skriver ikke kan være til nytte å diskutere, dessuten debatterer folk deg gjerne i senk, i håp om at du innser din idioti. Men først og fremst, jeg ser mye på håndball, har fulgt med på EM og jeg kan så klart være enig i at det er mye mer fysisk i håndball enn i basketball (selv om basketballfolka ser mer muskuløst ut enn håndballfolka) Basketballspillere ser mer MUSKULØSE ut enn håndballspillere? Ser jenter mer muskuløse ut enn deg, mest sannsynlig. Det er absolutt lite muskuløst med en fyr på 100kg og 2m, i forhold til en på 1.8m og 90kg. Har du sett mange tidligere Mr.Olympia som er høye, hvorfor det mon tro? Håper virkelig ikke jeg må svare på det spørsmålet. Du som nevnte at det blir tungt for basketfolka å løpe fram og tilbake etter hver 30 sekunder, hvorfor det? Når vi skal begynne å angripe, har vi 24 sekunder på oss å skyte ellers får motstander ballen. Da må vi jo nemlig løpe fram og tilbake på under 20 sekunder. Og håndballfolka står i buet og kaster ballen til hverandre fram og tilbake før de til slutt gjør en taktikk og skyter i mål. Mens basketfolka må løpe rundt og lage screen slik at en får fri sone og få ballen.. Presis skudd kreves, hvis man vil ha 3 poeng.. Ah, så forstår jeg deg rett - I håndball trenger man bare å ta fram armen og skyte på målet, så har man et poeng? Du er jo latterlig. Tror neppe du kan ha sett så mye håndball som du påstår. Spesielt ikke fordi du kritiserer sporten i sin helhet med innleggene dine, og du kritiserer den uten noen form for saklighet. Har du sett tempoet de norske jentene holdt under EM? Nå ser jeg riktignok ikke NBA 24/7 (Slik som du gjør?) Men vær så snill, og bruk hodet ditt før du uttaler deg igjen. Jeg har til gjengjeld å se en NBA-spiller løpe rundt hele tiden han er på banen, i så fall måtte de hatt O2-opptaket til Bjørn Dæhli og beina til en maratonløper fra nigeria med spensten til Asafa Powell. Altså, håndball er mer smerte og mer kjedelig sport enn basketball.. Håndball er mer populær enn basketball kun i Norge, men i verdenbasis er basketball mest populær sport.. til og med mer populær enn fotball.. Nå må du fram med tallene dine her gutt. Nok en gang farer fanboys rundt med løgn. "Sporten jeg liker er mest populær, pronto!". Jeg prøver ikke å fortelle deg at håndball er usmakelig populær, men at basketball er mest populær den blir litt drøy. I form av tilskuere kan de neppe være det, hørt om super bowl (eksempel) ? I form av TV-tittere kan jeg ikke helt uttale meg, men tviler på at den troner øverst på listen. I ALLE FALL, ikke hos nordmenn Og sist, det var egentlig ikke for å henge ut dere håndballspiller, jeg respekterer det at dere vil spille håndball og synes at det er gøy. Men jeg skal da få lov å ha min egen mening uten å bli skjelt ut for det. Takk 7547961[/snapback] Lett å være etterpåklok? Du respekterer, HVA? Du viser jo fullstendig forakt for alle med andre meninger enn dine. Greit nok at du har din mening, men å vise den fram på en slik måte, med en slik tittel på innlegget, ærlig talt! Hva hadde du forventet? Jeg respekterer basketball, og liker det selv, men jeg er ikke i nærheten av å respektere deg, noensinne. Som om du er så mye bedre som bare sitter der og skjeller ut folk som du synes er teite.. Du prøver ikke å forstå, eller å diskutere engang.. Skal tippe at du er bare her for å få antall i innlegg din.. 7548266[/snapback] Tror du virkelig han bare er her fordi han ønsker å øke antallet innlegg under kontoen hans? Hva om du snur den, til deg selv! I sær gøy er det når DU faktisk klager på at andre skjeller ut folk, et eneste blikk til tittelen er nok, "Håndball folk, les og grin" (merk; det som er bold) --Takk for meg Lenke til kommentar
kimman Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 hehe, kan inrømme at du tok meg litt der.. fred ut.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 fred ut.. 7592785[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg spiller ikke håndball Men jeg mener at med noen ukers trening er på full høyde med FORSVARSSPILLERNE på landslaget... Som sagt så hadde jeg slitt med det taktiske, men det lærer man fort. 7537923[/snapback] hahaha, snakker du om J90 landslag eller? Hvis du hadde blitt like god som forsvarsspillerene på et landslag, hvorfor trener du deg ikke opp til det "i løpet av et par uker" og fortsetter enda et par uker så du kan bli bedre enn de? Da har du plutselig landslagsplass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå