Gå til innhold

Håndball folk, les og grin!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, ikke ta dere så nær av uttalelsen da.. Var mer ment som humorisk, så... (mener likevel fortsatt at basketballspillerne knuser håndballspillerne)

Edit: altså, basketballspillerne ville gjort det bedre i håndball enn håndballspillerne i basketball.. get it? :D

Endret av kimman
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er selv basket digger av dimensjoner men dette blir som å sammenligne for eks. amerikansk fotball (mer fysikk der ja) og vanlig fotball.

Men jeg ville hatt Nash som playmaker da :D

Og gjerne noen mindre spillere for smidighetens del osv (noen som husker Tyrone Bogues?) Mange spillere å finne på rundt 1,80cm

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

haha du som åpna denne linken; det er muligens det verste jeg har hørt! til din informasjon så er det et par svære beist i den tyske eliteserien i håndball. og jeg tør vedde morra mi på at Johnny Jensen hadde eid flere av forvokste ballhåpa dine.. sry m8, men er du over 2.10 og veier over 140 kilo, er du nok ikke akkurat forkjapp! hadde gjort litt mer research før jeg hadde starta en link som dette, smarten;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

nei det har jeg ikke. tenker filmen er en mann på over to meter som er fotkjapp? ha! ikke noe problem å finne en kjapp sværing vel? alltid noen unntak!! men at fotkjappe to metere er vanlige, blir for dumt å si.

btw; tviler steeeeeeerkt på at noen tar denne trioen; Blazenko Lackovic (SG), Ivano Balic (P.Sa) & f.eks Davor Dominikovic (PSa). Disse gutta veier 100 kg +/-, og er ikke små.

og du som startet tråden har forresten plukket ut de største og verste basket spillerne, og hvis jeg skulle gjort det samme, hadde resultatet blitt NØYAKTIG det samme! Juancho Pérez Márquez er f.eks 2.06m og 120 kg tung. han fant jeg nå i farta. hadde jeg gått inn for det, hadde jeg nok funnet noen store russiske bjørner;) med andre ord; basketspillere generellt har ingen fysiske fordeler i forhold til håndballspillere. åssen skal de da slå håndballspillerne i sitt eget spill?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke greie på håndball.

Jeg har ikke greie på basket.

Og jeg interesserer meg ikke for noen av delene, ikke det spor.

Men;

Dette er uten tvil den teiteste tråden siden tidenes morgen.

Chuck Norris sparker drithardt, tror jeg da.

Er han derfor en über *fotballspiller?

*jeg interesserer meg ikke for fotball heller, om noen skulle tro det.

Lenke til kommentar

at de gutta der hadde skutt hardere enn dagens håndballspillere er bare morsomt å lese. de neddopa, svære, treige basketspillerne der hadde ikke skutt hardere enn en eneste spiller på damelandslaget en gang. basketspillere kan være store, men er det noen som prikker dem på ryggen setter de seg enten ned og griner eller så må de banke opp motspilleren. håndball er så vanvittig mere mannfolkidrett enn basket.

Endret av Ole-Magnus
Lenke til kommentar

Dette blir jo rett og slett helt bak mål! Er jo egentlig en så teit tråd at det ikke burde vært svart på den en gang...

og du som startet tråden har forresten plukket ut de største og verste basket spillerne, og hvis jeg skulle gjort det samme, hadde resultatet blitt NØYAKTIG det samme! Juancho Pérez Márquez er f.eks 2.06m og 120 kg tung. han fant jeg nå i farta. hadde jeg gått inn for det, hadde jeg nok funnet noen store russiske bjørner

7487799[/snapback]

Riktig matias. Se på det russiske landslaget da. Mener å huske at snitthøyden på forsvarsrekka der er over 2 meter. Så hvor mye større de største basketgutta er kan ikke være så mye.

I tillegg man kan jo ikke bare komme med et sånn innlegg og mene i ettertid at det er i basket de hadde fått juling.. Selvfølgelig hadde de fått juling i basket? Det er vell derfor håndballspillerene spiller håndball?!?! Og hadde du satt han kameraten (husker ikke hvem du hadde satt opp der en gang) så skal jeg love deg han hadde løpt ut av det målet etter det første skuddet Blazenko Lackovic hadde lima rundt øra hans.

Ble så frustert at jeg orker ikke skrive mer om det en gang. Mye er uansett nevnt. Spar deg tråder om håndball når du ikke har peiling på hva det innebærer kimman!

Lenke til kommentar

Kimman, dette var virkelig lavmåls. Håper du aldri mer poster på denne tråden.

For å svare litt på utsagnet ditt. Jeg kan illustrere det med et omgjort sitat av panzergraf, "Chuck Norris sparker dritthardt. Han er nok verdens beste i fotball" Eller, hvilken som helst ballmottaker i NFL hadde gjort seg supert i fotball, han hadde jo lett sprunget fra spillere som Martins, Messi, osv.

Som tidligere håndball-spiller vil jeg si at dette er en av de mest -mannlige- idrettene der ute. Når en spiller blir skadet, er den neste skaden like rundt hjørnet.

Har du sett håndball-em for kvinner som nylig gikk av stabelen? Russland mot Norge i finalen. Russland ser ut som menn tatt fra en BB-konkurranse, mens norge stiller med små tynne jenter som Kari Mette Johansen og Linka. Skulle likt å sett smidigheten til en 2.10m høy 150kgs tung basketball-spiller på kanten, eller hvor lite sliten han ble av å løpe fram og tilbake på den langen banen hvert 30 sekund. Om du har sett på håndball og basketball ser du vel en liten forskjell i tempoet?

Trenger vel ikke å svare deg mer enn dette.

Endret av warneck
Lenke til kommentar

Kunne til nøds gått med på at posten var en ren spøk helt til

Basketspillere er raskere, hopper høyere, har bedre ballforståelse og blikk(noe håndballspillere ikke har), sterkere, smidigere osv osv...

Her viser trådstarter at han faktisk mener aldri så lite alvor med det han skriver. Driti ut i lange baner.

Lenke til kommentar

Dame håndball kan ikke sammenlignes med herre håndball. Jeg har sagt det før til brodern; jeg kunne ha spilt for damens håndball lag. Jeg er raskere, sterkere og hiver ganske hardt.

Jeg synes forøvrig at kvinne håndball er mye gøyere enn herre håndball :)

Menn og kvinner er forskjellige rent fysisk. Et juniorlag i fotball slår Norges landslag i fotaball for kvinner. Man kan ikke sammenlikne dette heller.

Endret av Gaston
Lenke til kommentar

Det er det JEG mener. Om jeg skyter 90km/t? Jeg skyter vel 80km/t nå uten trening (jeg trener styrke og det har mye å si). Jeg vet at det høres dumt ut, men det er realistisk. Men hvem sa jeg skulle være angrepsspiller? Jeg kunne godt vært forsvarsspiller. Taktikken hadde jeg slitt med, men det fysiske kravet tror jeg jeg hadde klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...