Magpal Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Liker kreativiteten i bildene dine! Bra utført er de også. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Oh tusen takk folkens.. Vel den røde tråden og jenta kom til god nytte.. her er resultatet.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Artig. Hadde det vært mulig å se mer av jenta Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Herlig. Bildene dine har en egen snert, de viser at du tenker selv og har dine egne idéer. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Tusen takk Tar bilder av natur og fine ting også, men syntes fort det kan bli litt kjedelig. Spesielt når jeg aldri drar lenger en verandaen for å ta et bilde.. Men jeg tok da dette her nylig.. For "Lol Contest" på deviantart. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Syntes jeg kunne fortsette her, med ballong bildene.. Jeg var ute igår og så et utrolig lys som falt over en bakketop, så jeg tok fram ballongene igjen og tok bilder. Så kom jeg inn og forsterket farger og alt slikt i photoshop. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Må si jeg bare digger stilen din! Håper du kommer langt som fotograf her i livet Veldig kreativt, og jeg liker absolutt fargene og bruk av lys og skygge. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ingen tvil om at du har kjempetalent. Men etter at du la ut bildet av "ballong-morderen" har du ikke akkurat gjort det lett for deg selv... Akkurat det bildet var helt rått! Noe av det aller beste og mest kreative jeg har sett her inne! Å overgå dette tror jeg ikke blir lett, selv ikke for deg... Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Oh tusen takk skal dere ha.. Prøver og prøver ihvertfall. Føler meg virkelig inspirert disse dager og prøver stadig ut nye ting. Lagde da denne historien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå