Marthe-Ma Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Vel. Nå som sommeren snart er her.. Så har jeg begynt å ta den typen bilder som jeg elsker mest. Bilder av folk i luften.. Jeg har da tatt et bilde som jeg ble veldig veldig fornøyd med.. Hva syntes dere? Også legger jeg også til et annet bilde som ble litt mer humoristisk.. La til bananskallet i photoshop etter at jeg hadde tatt det.. Syntes det bare så veldig ut som om jeg hadde sklidd på det. Endret 27. april 2006 av Marthe-Ma Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Likte godt bananskall bildet ditt. Artig ide og bra gjennomført. La gå at bananskallet så vél innlimt ut. Skyggen stemmer ikke. Kanskje du burde kastet opp skallet og tatt en eksponering av det også rett etter han som hopper og deretter limt det inn på rett plass? (eller gjorde du det slik...?) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du har en sær og selektert motivsmak, Martin. Jeg liker best fallskjermhoppet. Det har en flott følelse av vektløshet, og tonen i bildet er spesiell og behagelig. Bananbildet er også bra, men det kunne med fordel vært croppet litt på venstre side. Skallet virker litt pålimt, men det kan du jo fikse på ny. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Takk skal dere ha for kommentarene. Jeg fant bananskallet på internett ja.. Derfor det nok ser litt påklimt ut, men kan nok prøve å ta bilde av det selv.. Hvis jeg gidder. (Jeg er litt lat) Og motivsmaken min ja haha. Jeg liker å ta litt spesielle bilder ja, som er litt annerledes.. Jobber på et rart et nå. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Valgte å legge inn to nye bilder her også, istedenfor å lage meg enda en ny tråd samme dag.. Hadde det litt morro med ballonger i det siste.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bildet av "ballongmorderen" var veldig artig. Orginal ide og godt gjennomført Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kjempebra! Virkelig flotte de ballonghuene Og bra farger på det første hopperbildet. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva har du gjort med fargene på det første bildet i tråden, med fallskjermen? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Takk for kommentarene.. På det første har jeg justert på kontrastene, levels (hvor jeg la til et litt grønnaktig slør på bildet) også til slutt tok jeg og justerte opp saturation slik at fargene virkelig kom fram og ble sterkere. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 I min ungdom hadde vi noe som ble kallt ballongdansen. Meningen var å ikke ha klær på seg..... Øh, jeg ble litt satt ut. Stilige bilder, de med ballongene. Utrolig deilig å se at noen liker å leke med farger. Form, fremstilling og innhold. De fungerer fint. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vet ikke hvordan jeg skal gi konstruktiv kritikk, men jeg likte godt alle bildene. Bananskallbildet var kult, Fallskjermbildet var også fint, og ballongbildene var veldig originale. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvor får du slik kreativitet fra? Send over litt Fallskjermbildet liker jeg best av de to første, skikkelig tøft. Jeg syns faktisk at den utbrente sola passer inn, for en gangs skyld. Den skaper fine kontraster og skyggepartier. Jeg liker også ballongbildene. Tøffe kraftige farger og brutal kontrast kler det andre bildet og gir det et kult uttrykk. Surrealistisk. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Takk skal dere alle ha.. Ideene mine bare kommer sånn helt plutselig.. Satt og øvde til matte tentamen også... Måtte jeg ut for å ta ballong bilder.. Skal se om jeg kommer på noe i dag også.. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jepp, en kjent sak at eksamenslesing (evt tentamen, for de yngre) pirrer fantasien, fordi man blir opptatt av å gjøre alt annet enn å lese. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Og da nytter det ikke å gjøre annet enn å utføre dem, ellers får man aldri lest. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Satt og hadde skikkelig dårlig samvittighet da jeg redigerte, men heldigvis så gikk prøven temmelig bra i dag Og nå tror jeg kanskje jeg har flere ballongideer Jeg trenger .. Rød trød. Og en dame.. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Og da nytter det ikke å gjøre annet enn å utføre dem, ellers får man aldri lest. 6003278[/snapback] Veldig bra sagt! Jeg digger slike bilder, litt sånn kunstnerisk reklameaktig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg trenger .. Rød trød. Og en dame.. 6003985[/snapback] Hvem trenger ikke det? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 :!: Mye moro man kan gjøre med damer, både på bilder og... nei, jeg skulle vel gå og lage kaffe.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 ...og den røde tråden er det greit å ikke miste for ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå