Gå til innhold

Fallskjerm, bananskall og ballonger


Anbefalte innlegg

Vel. Nå som sommeren snart er her.. Så har jeg begynt å ta den typen bilder som jeg elsker mest. :D Bilder av folk i luften..

 

Jeg har da tatt et bilde som jeg ble veldig veldig fornøyd med..

Hva syntes dere?

 

Også legger jeg også til et annet bilde som ble litt mer humoristisk.. La til bananskallet i photoshop etter at jeg hadde tatt det.. Syntes det bare så veldig ut som om jeg hadde sklidd på det.

post-95684-1146124296_thumb.jpg

post-95684-1146124357_thumb.jpg

Endret av Marthe-Ma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har en sær og selektert motivsmak, Martin. Jeg liker best fallskjermhoppet. Det har en flott følelse av vektløshet, og tonen i bildet er spesiell og behagelig. Bananbildet er også bra, men det kunne med fordel vært croppet litt på venstre side. Skallet virker litt pålimt, men det kan du jo fikse på ny.

Lenke til kommentar

Takk skal dere ha for kommentarene. Jeg fant bananskallet på internett ja.. Derfor det nok ser litt påklimt ut, men kan nok prøve å ta bilde av det selv.. Hvis jeg gidder. (Jeg er litt lat)

 

Og motivsmaken min ja :D haha. Jeg liker å ta litt spesielle bilder ja, som er litt annerledes.. Jobber på et rart et nå.

Lenke til kommentar

Hvor får du slik kreativitet fra? Send over litt :innocent:

 

Fallskjermbildet liker jeg best av de to første, skikkelig tøft. Jeg syns faktisk at den utbrente sola passer inn, for en gangs skyld. Den skaper fine kontraster og skyggepartier.

 

Jeg liker også ballongbildene. Tøffe kraftige farger og brutal kontrast kler det andre bildet og gir det et kult uttrykk. Surrealistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...