^fmj Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg klarte visst å stoppe denne gitt, bare jeg som liker håndball her inne kanskje. Kan vel avsløre svaret og stille et nytt spm. "Trommevirvel" Bækkelaget. Da beveger vi oss over til geografiens verden, en aldri så liten nøtt: Spanias 6. største by, kjent for blant annet å være Picassos fødested. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Malaga Hvor lang er verdens lengste elv ? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 6,690 km (Nilen) Hva er "det ondes problem" (The Problem of Evil)? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 at det finnes ondskap og lidende i verden? hvis det er rett: hvilket land er det eneste kommunistiske som er igjen? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det er helt feil, men la gå. Noen andre kan prøve det... Nord-Korea (pure commies!) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det ondes problem: Gud er allmektig, god og elsker alle, hvorfor finnes da ondskap? Dessuten er det vel flere kommunistiske land enn Nord-Korea? Kina, Cuba, Vietnam.... Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Å ditt spørsmål er da unge_thendrup? =D ZayCon Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Så lenge unge_thendrup ikke har noe spørsmål fortsetter jeg! Hvor mange Rewards er det i Tomb Raider: The Legend - Croft Manor! ZayCon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå