abene Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Add-ons for Internet Explorer Microsoft har lansert en ny nettside som tilbyr tilleggsprogrammer (add-ons) for Internet Explorer 6.0 og 7.0. Hensikten er å forbedre nettleseren, og tilby flere funksjoner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bra. Det blir nok nyttig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sikkert fint, men får meg neppe til å bytte til IE, hovedfordelen med IE7 er at den ikke veves så tett inn i OSet (altåsa på vista). AtW Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Bruk heller Opera 5995932[/snapback] Opera har jo ikke noen add-ons side. Så jeg sier heller: Bruk heller Firefox! (vis du trenger masse vis av add-ons) Men for all del Opera er en veldig god nettleser og etter mitt syn mye bedre enn Firefox siden den faktisk greier å åpne pop-ops i en ny fane uten å bruke hele vindusbredden + en mengde mye bedre funsjoner. Så vis man ikke trenger en masse helt spesielle add-ons er Opera helt ypperlig. Endret 27. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det er vel bedre å bruke Firefox eller Opera. Jeg har ikke fått inn spyware med Firefox, men fått inn haugevis med IE. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Her er noen eksempler på tilleggsprogrammer for Internet Explorer som tilbys via den nye nettsiden: * Ad-Aware SE Personal Edition * Spybot - Search & Destroy Disse finnes jo i utgaver som er uavhengige av I.E så jeg ser ingen grunn til å frivillig begrense disse programmene til bare I.E. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Her er noen eksempler på tilleggsprogrammer for Internet Explorer som tilbys via den nye nettsiden: * Ad-Aware SE Personal Edition * Spybot - Search & Destroy Disse finnes jo i utgaver som er uavhengige av I.E så jeg ser ingen grunn til å frivillig begrense disse programmene til bare I.E. 5999347[/snapback] Det finnes versjoner som er plugin for IE? IE trenger ivertfall den beskyttelsen hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå