Makky Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Som topic sier, noen som vet om "Svinesund" er åpen 1. mai? Kunne tenkt meg en harry-tur Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Svenskene feirer vel 1. mai de også? Det vil medføre at butikkene er stengt også på den andre siden av grensen. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ikke tro på alt du leser her. På Svinesund holder matbutikkene åpent 1. mai. Og da har sansynligvis de andre butikkene på Svinesund det også. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Butikkene i Svinesund er bare stengt to ganger i året. Spurte en som drev der nede en gang for lenge siden. Hvilken dager dette var husker jeg dessverre ikke lenger.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Jepp, vet også at det er veldig få dager de har stengt der borte, men hadde vært kjipt å ta en tur for så å komme til stengte butikker. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 du finner ikke et telefonnummer da ? det er vel den sikreste kilden du kan få Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 du finner ikke et telefonnummer da ? det er vel den sikreste kilden du kan få 6002403[/snapback] Sendte mail til matbutikkene Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Alle matbutikkene og radiomax butikken har vanlig åpningstid 1.mai. Da regner jeg også med at resten av området er åpent... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Alt er åpent på 1.mai, har vært der på den datoen før. Er vel kun julaften og 1 dag de har stengt så vidt jeg vet;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå