slaraffen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kjører win 2000 og bruker outlook 2000. og her er problemet --jeg klarer ikke å motta post men kan sende. Når den har stanget for å motta etter å ha funnet server kommer dette opp. ccApp.exe feil Dr. Watson klarer ikke å hekte seg på prosessen Windows2000 returnerte feilkode 5 og Dr. Watson hva gjør/er det i windows?? Har ikke vært borti dette før - og er takknemlig for den hjelpen jeg kan få. Slaraffen :-) Lenke til kommentar
rwu Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Kjører win 2000 og bruker outlook 2000.og her er problemet --jeg klarer ikke å motta post men kan sende. Når den har stanget for å motta etter å ha funnet server kommer dette opp. ccApp.exe feil Dr. Watson klarer ikke å hekte seg på prosessen Windows2000 returnerte feilkode 5 og Dr. Watson hva gjør/er det i windows?? Har ikke vært borti dette før - og er takknemlig for den hjelpen jeg kan få. Slaraffen :-) 5994886[/snapback] Dr.Watson er en 'krasj-håndterer' i windows. Fungerer ikke alltid like godt. ccApp er en modul i Norton (og symantec?) antivirus. Sjekk innstillingene i Antivirusprogrammet ditt. Hvis du bruker en nyere versjon av Norton antivirus kan det være lurt å deaktivere 'Enable Office Plug-in' under Options-Miscellaneous midlertidig. Kjør så Outlook og aktiver 'Enable Office Plug-in' igjen. Endret 28. april 2006 av rwu Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Fine greier og takk for hjelpen - er ikke på min maskin så jeg skal prøve det i ettermiddag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå