bamsebums Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Plutselig blir skjermen svart og lyden forsvinner når jeg spiller. Bla.annet på Colin Mcrae 2005 og Half-Life 2. Pcen fortsetter å gå men ingenting skjer. noen som har noe ide om hvorfor dette skjer? Amd 64 3200+ 1024 mb ram Radeon 9800pro heatsink med vifte heatsinken på skjermkortet er kald. pcen henger seg etter ca. 15-20 minutter. noen som vet hva dette kan være? har tatt av sidedøra på kabinettet for sikkerhets skyld så jeg tror ikke det er så varmt. får skrudd på pcen igjen med en gang. når jeg går i bios å sjekker temp 30 sekunder etter at den har hengt seg viser prosessoren mellom 35 og 40 grader. ps! den henger seg kun under spilling. aldri hengt seg opp ellers. strømforsyninga er vel på 300 watt tror jeg. Endret 26. april 2006 av bamsebums Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har samme problemet, men det skjer bare når jeg kjører tunge 3d applikasjoner som oblivion og 3dmark 05/06. Det skjer ikke når jeg spiller css og hl2. Her er mine specs: Hk: MSI 945p platinum Ram: 1024Mb samsung ram 533mhz. Grafikkkort: ATI X850XT Platinum edition Cpu: P4 550 j 3,4ghz@3,7ghz Strømforsyning: Thermaltake tr2 550W Har også 3 sata harddisker, 1 dvd-rom og to dvd brennere. Tempen på gpuen når jeg spiller ligger på rundt 73 grader. Cpuen ligger på rundt 52 grader. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hmm, jeg har ikke all verdens av peiling! men har du nyeste drivere til skjermkort, lydkort, osv? du burde vel kanskje sjekke ut det værtfall! pc'en din er ikke for varm...men har du sjekket hvor varmt skjermkortet ditt er?? kan være at den blir for varm, men tviler litt! sjekk værtfall Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hmm, jeg har ikke all verdens av peiling!men har du nyeste drivere til skjermkort, lydkort, osv? du burde vel kanskje sjekke ut det værtfall! pc'en din er ikke for varm...men har du sjekket hvor varmt skjermkortet ditt er?? kan være at den blir for varm, men tviler litt! sjekk værtfall 5997252[/snapback] Jeg har innstallert Alle de nyeste driverene til pcen. Nå bruker jeg 3. parts drivere til lydkortet, men jeg hadde det samme problemet da jeg brukte orginale drivere også. Jeg har også prøvd ut litt forskjellige drivere til skjermkortet, inkludert 3. parts drivere, men uten hell. Til deg bamsebums, prøv å gjøre det GamEzoR fåreslo. Du kan også prøve å innstallere de nyeste driverene til chipsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå