SRT-10 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hei, lurte på om noen vet om noen bra programmer som man kan klippe ut det man vil av sangen å han den på mobilen f.eks... kjipt å ha en laaang start på en sang som ringetone når man ikke hører det kuleste... Lenke til kommentar
Lena K Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg bruker Acoustica MP3 Audio Mixer ikke spesielt avansert, dessuten kan man lagre filen i hva som helst format, tror jeg hehe. Kan iallfall anbefale det. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Gratis og bra: http://audacity.sourceforge.net Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Søk etter MP3 splitter på google Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Gratis og bra:http://audacity.sourceforge.net 5996048[/snapback] Audacity funker perfekt for meg.. men husk DLL-filen som trengs for støtte til å konvertere fra WAV til mp3.. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 hva er dll fil? å hva må man gjøre med den? takk på forhånd Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Den må lastes ned, og lagres i hvilken som helst mappe.. Den skal senere hentes opp av programmet, som gjør det mulig å lagre WAV-filer som MP3. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 ok, takk for hjelpa, men jeg har prøvd det programmet i dag, men jeg får det ikke til, kan du vær så snill lage en liten guide til meg hvordan jeg legger inn sangene å hvordan jeg gjør det? tusen takk Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har ikke programmet forran meg (på dataen) for øyeblikket, men jeg kan jo prøve.. 1) Start programmet 2) Trykk på åpne 3) Velg filen du vil klippe 4) Finn start og slutt -tidspunkt 5) Merk området du vil ha 6) Klikk på lagre Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 ok, men såpass har jeg skjønt men d jeg ikke skjønner er når jeg merker d jeg vil ha av sangen, hvor jeg skal legge det, å hvordan jeg lagrer det etterpå.. prøvde p klippe ut å lime inn men fant ikk ut hvor jeg skulle legge d tusen takk Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 finnes en knapp som heter: beskjær utenfor merking elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå