Simkin Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 fins det noen koder eller mod'er så jeg kan få ALLE steder på kartet? Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jepp det gjør det. All map locations shown: togglemapmarkers Hentet fra cheatcc Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 gikk ikke noen som det går hos? Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Nei det funka visst ikke her heller. Finner ikke noe annet heller på andre cheat sider. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du glemte spoiler knappen! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du glemte spoiler knappen! 6000839[/snapback] Du skjønte ikke hva han var ute etter?? Og hvorfor skal en kode du kan skrive inn i console være merket spoiler?? doh... Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Du glemte spoiler knappen! Skjønner ikke helt hvorfor det skulle vært i spoiler.. Den funker ikke heller så, cheaten altså Endret 27. april 2006 av Vampyr-Cola Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Som jeg spøkefullt sier: Vi setter slikt i spoiler tags for å ikke friste svake sjeler over evne. Det er selvsagt ikke helt sant, svake sjeler klarer sikkert ikke å la være å åpne spoileren heller... Derimot er det et poeng at folk som åpner en tråd ikke skal få ting han kanskje ikke ønsker å vite slengt rett i fjeset. En spoiler er noe som (potensielt) tar fra noen gleden ved å finne ut av noe selv. Hvor alt ligger på kartet kan vel godt være en slik ting. Hvor grensen går kan diskuteres, men det er bedre med en spoilertag for mye enn en for lite, synes jeg. Personlig synes jeg at så lenge vi ikke har et eget spoilerforum (slik de har på elderscrolls forumet) bør alle spoilere, cheats og konsollkommandoer legges i spoilertags. Og jo, den nevnte kommandoen virker om du bruker den riktig. togglemapmarkers tar et boolsk argument (0 eller 1) som forteller om du vil slå mapmarkers av eller på. togglemapmarkers 1 - slår alle markers på. togglemapmarkers 0 - slår alle markers av. Du får ingen andre muligheter enn disse to, uansett om du bruker andre tall. Alle tall fra 1 og oppover slår dem på, og alle tall fra 0 og nedover (negative tall) slår dem av. ADVARSEL: Her er det alt eller ingenting, har du først slått dem på kan du ikke gå tilbake til å bare vise de du hadde. togglemapmarkers 0 slår av alle mapmarkers, også de du har funnet på vanlig måte tidligere, så da har du ingenting på kartet, med mindre du går tilbake til en save. Pass derfor på å save på et fornuftig navn før du slår dem på, slik at du kan gå tilbake hvis du angrer! (Og angrer før du har spilt for lenge til at det frister å gå tilbake til den save'n.) Geir Endret 27. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Er enig i hva du sier Geir, men ut ifra den overskriften her kan man jo strengt tatt ikke ta feil om hva som venter på den andre siden av linken Det jeg nok egentlig ville frem til er at, å poste slike du glemte ditt, uten å ha noe å si til trådstarter blir bare , og de som liker å leke "politi" kan gå på itavisen sitt forum. lol. Nå var vel kanskje jeg ikke noe bedre som brukte denne tråden til å gå way off topic, men du kommer ikke til å se slike svar fra meg om en stakkar har glemt et komma, eller glemt en spoiler tag Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Spørsmålet blir om de som arresterer politiet leker noe mindre politi selv. Men nok om det. Vi kan sikkert la off-topic praten være for denne gang. Trådstarter og andre har fått sitt svar i mitt svar, som hadde spoilertags, så da er alle glade. Geir Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 hvis man slår på denne, vil man da se alle Oblivion gates og? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 hvis man slår på denne, vil man da se alle Oblivion gates og? 6003491[/snapback] Godt spørsmål. Det vet jeg ikke sikkert. Man kan jo bare prøve det på en ny character og se. Geir Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hadde i en grunn vært litt kjekt da, siden det er et lite helvete å lete etter de, hvis man absolutt skal ta alle. Selv om jeg ramler og de støtt og stadig, bare ta seg en liten vandring i skogen så finner man a en. Men hvis noen har brukt den, gi tilbakemeldinger angående dette! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå