Kian Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei folkens, jeg sliter med å få min Sony DVD-rom til å fungere Den fungerte da jeg kjøpte maskinen og bygde den sammen for rundt 4 uker siden, så skulle jeg se på film her en dag, og jeg satt i dvdplate og den fant ingenting... Prøvde å restarte uten hell, så jeg gikk inn i maskina og flyttet IDE-kabelen til en annen slot, da fungerte den! Nå en uke etter dette, er det fortsatt samme problem! Den finner ingenting når jeg setter i en plate.. Kabler sitter skikkelig i, og jeg finner den i Device Manager og når jeg starter maskinen er den også listet. Noen som har peiling på hva som kan være veil? Fryktelig ikke irriterende! (PS: CD'r fungerer heller ikke) Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei! Prøv den i en annen pc. Om du har samme problem der, så er den defekt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Kian Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Jo, men det som er rart er at den har vært slik før.. Kan det være kabelen da tru? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jo, men det som er rart er at den har vært slik før.. Kan det være kabelen da tru? 5995722[/snapback] Det er fullt mulig, så forsøk med en annen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå