Gå til innhold

TES: 40000 å bruke på ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg i sin tid hadde 150 000 gold som samlet støv, kjøpte jeg hus i byer som gjorde at jeg hadde tilgang til lagringsplass i et slags trekantsamband - Anvil, som jeg hadde fra før, Chorrol med sitt svindyre Arborwatch, og Leyawiins rimelige og heller ydmyke hus. De huskjøpene og tilhørende oppussing blir fort rundt 50 000, så der har du noe å drive med.

Lenke til kommentar
Jeg og får utrolig mye penger, har også funnet en bug som gjør at du kan få ubegrenset med penger. Benyttet meg litt av den faktisk, men men, bug er bug, og penger er nyttig :innocent:

5999951[/snapback]

 

 

Hvilken bug bruker du? Den med fyren i Imperial City?

Lenke til kommentar
Jeg og får utrolig mye penger, har også funnet en bug som gjør at du kan få ubegrenset med penger. Benyttet meg litt av den faktisk, men men, bug er bug, og penger er nyttig :innocent:

5999951[/snapback]

 

 

Hvilken bug bruker du? Den med fyren i Imperial City?

5999986[/snapback]

 

 

Helt riktig, hehe, tilfeldig at jeg ramla over han altså, skulle gjøre fanskap der, så snubla tilfeldigvis over ham :)

Lenke til kommentar
det finnes en video om hvordan du gjør det. for å finne den gjør du det her:

 

www.google.no  -  "oblivion money glitch", voila :)

6000664[/snapback]

 

 

Den filmen oppdaga jeg etter at jeg fant det ut, var en kompis som skulle vise en arena fight på google video, og så sa jeg, hei trykk på den der. Og da ledde jeg, og sa, det der fant jeg også ut! :D

 

Jeg vil ikke karaktrisere det som cheating, men da vil mange komme med mot argumenter, og det er ikke noe vits å starte i denne posten, bare nevner min mening nå! :)

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...