Gå til innhold

Hvilken Sci-fi serie er å anbefale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BG er ok ja men det er litt spesiell filming der hakkete zooming m.m.

Syns heller ikke storyfortellingen er helt topp da den er litt spesiell ag kanskje litt langdryg.

Irriterer meg hun cylon kjerringa som bare han professoren kan se. han professoren (baltus eller noe) virker som en psykopat men hun gående rundt å mase.

Lenke til kommentar
BG er ok ja men det er litt spesiell filming der  hakkete zooming m.m.

6023701[/snapback]

Det stjal de fra Firefly.. som brykte zoom osv med vilje for å få serien til å se ut som en B-serie :p

noe som slo ut HELT feil ente opp med å bli ganske nydelig

mens i BSG har de tatt det litt lengre og gjort det så det ser ut som det er live

Lenke til kommentar
kaller du Starbuck alvorlig?

6024758[/snapback]

Ja. Hun er oppvilgersk, men kan ikke akkurat si at jeg ler ofte av henne. Hun er alvorlig og har en haug med komplekser. Men for all del, det er en bra karakter. Men lang fra samme kategori som de jeg nevnte overfor.

Lenke til kommentar

ikke misforstå, jeg er en tilhenger av BSG. En av mine favorittserier. Men den når ikke opp til B5 og Firefly. B5 var utrolig bra gjennomført og Firefly forfriskende enkelt. Ikke den svære kompleksiteten som er så vanlig i Sci Fi.

Blir spennende om det blir noe av spinoffen til BSG.

Lenke til kommentar

for de som har sett andromeda så var den litt mørk også. Selv om det komiske innslagene som oftest kom fra mekanikeren. Men han var litt slitsom.

Andromeda var ok den. hadde elementer av store slag og karateslossing. Må vel inrømme at den hadde en del billige elementer og halvgode skuespillere. et par kjente ok skuespillere blandt annet Lexa Doig som er litt snadder som hologram.

Lenke til kommentar

Støtter Kebab GUD en del her. Jeg så Andromeda i Januar og selv om de to første sesongene viste potensiale var nr tre og fire ikke noe å skrive hjem om og nr fem bare tragisk.

Har du sett :

B5

ST:TNG

BSG

Farscape

ST:*

Firefly

Stargate

(sortert)

Er du hvertfall kommet langt når det gjelder populære serier.

Space: Above and beyond, var det den serien hvor de chantet "S.E.M.P.E.R.F.I" hele dagen?

Lenke til kommentar
Space: Above and beyond, var det den serien hvor de chantet "S.E.M.P.E.R.F.I" hele dagen?

6025341[/snapback]

til en hvis grad ja :p

Lost in space er døds kjedlig om du ikke er fan av serier fra den tiden ..

BSG orginalen anbefaller jeg .. men har litt A-team feel over seg :p

(kan ha noe med at det er samme kisen som spiller Face og Starbuck :p)

Lenke til kommentar
BSG er ihvertfall ganske så bra, gleder meg hysterisk mye til sesong 3 kommer i november(?). Ellers kan det nevnes at eg begynte å se Firefly i natt. Dette syns eg var digg,western sci-fi ftw :D

6036413[/snapback]

Trur S3 av BSG kommer i Oktober.

Lenke til kommentar
BSG er ihvertfall ganske så bra, gleder meg hysterisk mye til sesong 3 kommer i november(?). Ellers kan det nevnes at eg begynte å se Firefly i natt. Dette syns eg var digg,western sci-fi ftw :D

6036413[/snapback]

Trur S3 av BSG kommer i Oktober.

6037866[/snapback]

Ah,takker! Jo før jo bedre :)

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp på miniserien til Battlestar Galactica og syntes den var bra og kommer til å se mer av serien. Har også sett litt av den orginale serien, syntes nok den var bedre for en del år siden når jeg så det på TV dubbet på tysk enn nå på engelsk.

Babylon 5 er synnes jeg er noe av det beste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...