Fotoentusiasten Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg ble nyskjerrig på blekkpatron.no og bestilte blekk til min gamle skriver. Bestilte på mandag og i dag onsdag har jeg fått dem. Meget kjapp levering. Forskuddsbetalinga virket ikke på hjemmesiden, men jeg fikk alikevel portoen for 30 kr. Meget rask og god service blekkpatron.no Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Funket de bra på foto? Har hørt masse bull om de. Lenke til kommentar
4Wheel Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har opplevd det samme med blekkpatron.no, at du får varen 2-3 dager etter du har bestilt i fra de i posten. De er kjapp, og det er virkelig bra om du spør meg da. Jeg bruker de ofte, og er VELDIG FORNØYD MED DE. Anbefaler de på det sterkeste. HA EN FORTSATT GOD DAG TIL ALLE Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Dem selger orginale blekkpatroner impotert fra leverandør. Får vel ingen som funker bedre da. Når det gjelder refill patroner har jeg ingen erfaring med blekkpatron.no, men de jeg tidligere kjøpte på blekkskriveren.no var ikke bra. Men når man ser hvilken pris man kan få en ny orginal patron for så gidder jeg ikke holde på med refill. Du spør direkte om foto, og det kan jeg ikke svare på for den billig shiten av en epson skriver jeg har tror jeg ikke egner seg så godt til foto. Skal kjøpe meg en ny canon! Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har en canon s520, de anbefales. Super skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå