PeserN Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men blir den _for_ dyr kan den tape litt på det. 5993603[/snapback] Fra TeamXBox sine sider: New PlayStation 3 Details Emerge By: César A. Berardini - "Cesar" Apr. 26th, 2006 8:14 am The latest issue of PSM has revealed new details about the PlayStation 3. While CNN’s Chris Morris claims that Sony won’t announce a price for the PS3 at E3 2006, PSM says the PlayStation 3 is expected to sell for about $399 in the U.S., €322 in Europe and ¥45,965 in Japan. The magazine also claims that the console will come standard with a 60GB, non-removable hard drive. For those who care about backward compatibility, PSM also revealed that PSO and PS2 games will run on the PlayStation 3 in 720, 1080i and 1080p. The magazine also confirms some info we already knew. First, all games will come in Blu-ray Disc media and there won’t be regional lockouts. Second, the launch line-up, as well as the final design for the controller, will be revealed at next month’s E3 expo. Finally, the console will launch in the first half of November with the PlayStation Network Platform service launching simultaneously with the console and offering free online gameplay. ---- Håper den prisen stemmer, den virker meget overkommelig. 5995877[/snapback] Hvis det er PSM2 magasinet du snakker om så kjøpte jeg faktisk det bladet når jeg var en tur over i london akkurat og jeg skulle mene det at det var 399 pund de gjettet på. Jeg lurer også på om det ikke var mer en gjetting fra dem sin side.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Blir Playstation 3 bra eller dårlig 5993557[/snapback] Err.... Gidd å skriv slike topics.. Ja. Stenge denne tråden kanskje? 5993960[/snapback] Amen. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det pågår faktisk en diskusjon her da dbd. Hvis du og crockett vil ha denne tråden stengt så får dere trykke på rapporter-knappen, så får en moderator avgjøre om det trengs. Det er ikke noe poeng å fylle tråden med poster om at tråden bør stenges. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tviler på at ps3 blir en flopp, jeg eier en 360 og har ingen planer om å kjøpe ps3, men sony kan sakene sine det er det jo ingen tvil om... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Blir Playstation 3 bra eller dårlig 5993557[/snapback] Err.... Gidd å skriv slike topics.. Err... Gidd å svar unøvendig på topic Selv tror jeg PS3 blir konge. Om spillene vi har sett videoer fra (legger ikke opp til en 'realtime eller ikke' debatt her) er halvparten så gode som videoene, så tror jeg vi sitter igjen med mange gode spill. Jeg er en som absolutt ikke liker bilspill, men Motorstorm så moro ut, så for meg er det et trekkplaster. Lair har vi vel ikke fått så mye info om, bortset fra at det handler om drager, og det holder for meg! Ellers så har vi jo MGS4, og med rykter om FFXIII i produksjon, så har jeg absolutt nok grunner til å kjøpe meg denne konsollen. Endret 27. april 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg sier bare: Final Fantasy Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hvis jeg kjøper PS3, så er det for å spille Final Fantasy. Det var på grunn av denne spillserien jeg kjøpte PS og PS2. Er ikke opptatt av specs når jeg kjøper konsoll, men spillbibliotek. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Har min X360 og trenger ikke PS3. Men Revolution derimot, den skal jeg ha ONT: Tror det er sikkert noen som ikke gidder å kjøpe PS3 etter de allerede har X360. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det kommer vel an på hvilke spill de liker Nordoelum. Og hva PS3 kan gjøre forhold til 360. Iflg noen her er PS3 nextnext-gen og 1 mrd bedre en 360. Men man vil nok finne mange 360 på finn.no i november ja. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Derfor skrev jeg noen, og ikke mange Dinsdale Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg er vel en av de som mener PS3 blir starten på Nextgen. Da tenker jeg ikke kun det visuelle men muligheter man faktisk har i ett spill med tanke på programmering. Ellers så har jo både Playstation 1 og 2 vært konsoller man har hatt i hele 5 år noe som er veldig STERKT ! Iløpet av de årene har sterkere konsoller sånn "visuellt sett" kommet men Playstatation har overlevd hver eneste gang. Hos Sony har forbrukerne fått en solid trygghet og man vet at de største spilltitlene kommer hos de først. Tomb Raider, Resident Evil, Gran Turismo, Tekken, Metal Gear Solid ble alle født på Playstatation. Altså blant disse titlene har man verdens beste eventyrspill, beste slåssespill, beste bilspill osv. Det er virkelig sterkt ! Er ikke rart det finnes fans som meg selv og selv per idag nyter jeg PS2'en min selv om Xbox360 står der med sin herlige grafikk. God of War , Shadow of Colossus og Tekken blir fortsatt nytet blant jeg og mine venner. Det er ingen spilltitler som fenger med Xbox360 så Sony har ingen konkurrent hos Microsoft vil jeg si. Det blir 2 forskjellige verdener. Jeg tror nok PS3 vil bli større suksess en både PSX og PS2 med tanke på HD, Blueray og storsatsing på internett gaming og eSPORTS. Som jeg har sagt før, Asiaterne kan gaming best ! Revolution og Xbox360 er vel de konsollene som kommer til å ha ett oppgjør tror jeg. PS3 blir nok stående alene i å dominere markedet som de alltid har gjort. Endret 27. april 2006 av Avean Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Når jeg syntes jeg blir så genial at jeg må sitere meg selv i signaturen vil jeg slutte å skrive her. Jeg lover. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Wow... Et innlegg fra Avean der han faktisk sier det sin egen synsing som kommer frem i posten, og ikke ren, hard fakta. Jeg er nesten imponert. Uansett. PS3 virker utrolig lovende. Det største plusset for meg er at de tilbyr gratis internett-gaming. Sony er også ganske inovative når det kommer til spill. Eye-toy, guitar-hero og sing star er jo ganske artige tittler. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Å herre jemmeni Avean.. Litt ovenpå er vi? Endret 27. april 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hvis Sony virkelig tilbyr gratis onlinespilling kommer MS også til å ta det skrittet. Hvis ikke er de dømt siden onlinespilling++ er fremtiden. MS, har, mer enn noen annen, predikert dette. Så her bør de svare, HØYT. Og jeg ler hele veien til konsollen. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Å herre jemmeni Avean.. Litt ovenpå er vi? 5996969[/snapback] Hva mener du med han er ovenpå? Jeg ser ingen grunn til at ikke PS3 kommer til å gjøre det bra. Jeg er ikke 360 fan eller PS3 fan men har gitt litt opp 360. Den leverte ikke til mine forventinger. Da sikter jeg mot PS3 som kanskje vil gi meg Next Gen. Tenk om den kom med DX10 støtte. Yammy! Ikke lenge til E3 og mange spørsmål vil bli svart. Kanskje PS3 kan gi meg det 360 ikke klarer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tenk om den kom med DX10 støtte. Yammy! 5997039[/snapback] Med tanke på at det er en MS-app tviler jeg vel sterkt på det. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Å herre jemmeni Avean.. Litt ovenpå er vi? 5996969[/snapback] Hva mener du med han er ovenpå? Jeg ser ingen grunn til at ikke PS3 kommer til å gjøre det bra. 5997039[/snapback] Jeg sikter til å qoute seg selv i underskriften. Jeg har også tro på at Ps3 kommer til å gjøre det stort, men jeg ser muligens litt mer realistisk på det enn Avean, som allerede har utropt Ps3 ikke bare til vinner men også den eneste konsollen som kommer til å ha noe å skilte med til slutt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Avean..... Revolution er den som står åleine denen generasjonen,den satser ikkje så hardt på HD-grafikk som PS3 og 360. Og den skiller seg en god del utifra sisnevnte på en del punkter,spesielt måten man spiller på.Om dette valget seirer,gjenstår å se. Det blir nok 360 og PS3 som vil kjempe til det siste hestehodet. Eg tviler på at 360 kommer ti å selge meir en PS3,basert på Sony sin suksess før. Men det er ikkje til å legge skjul på at 360`en har fått en fordel allerede. Uansett,selger PS3 meir,så gjør det meg ingenting. Eg kommer emst sannsynigvis til å ende opp med alle tre konsollene denne generasjonen,ihvertfall Revolution i tillegg til min 360. PS3 blir ein fantastisk konsoll ,men som dinsdale sier,det er ingen religion. Så Avean, tror du må justere høgtydligheten din overfor maskinen et par hakk. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Hvis Sony virkelig tilbyr gratis onlinespilling kommer MS også til å ta det skrittet. Hvis ikke er de dømt siden onlinespilling++ er fremtiden. MS, har, mer enn noen annen, predikert dette. Så her bør de svare, HØYT. Og jeg ler hele veien til konsollen. 5996995[/snapback] Det er mulig MS tar det skrittet uansett, nå finner ikke jeg kilden, men jeg leste et sted at de muligens ville gjøre gold gratis om de tjente nok penger på arcade spill og bilde nedlastninger med sånne points... Fant kilden... HER Mye annet bra der og... Endret 27. april 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå