Gå til innhold

Blir PlayStation 3 en flopp i skyggen av xbox 360?

Anbefalte innlegg

Stiller meg enig med TCi her. PC er ikke akkurat en direkte overkiller til X360 per idag. Men når quadSLI kommer for fullt og spill begynner å ta ibruk det. Så vil det bli bedre. Og når G80 og R600 kommer..

6009815[/snapback]

Jeg bare ler igjen. Nei, ingen konsoller er i nærheten hva PC kan gjøre selv i dag.

6009873[/snapback]

Da må det være lov å le litt av deg også. Hvorfor sier du noe sånt uten å prøve å bevise det en gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stiller meg enig med TCi her. PC er ikke akkurat en direkte overkiller til X360 per idag. Men når quadSLI kommer for fullt og spill begynner å ta ibruk det. Så vil det bli bedre. Og når G80 og R600 kommer..

6009815[/snapback]

Jeg bare ler igjen. Nei, ingen konsoller er i nærheten hva PC kan gjøre selv i dag.

6009873[/snapback]

Da må det være lov å le litt av deg også. Hvorfor sier du noe sånt uten å prøve å bevise det en gang?

6009896[/snapback]

Det finnes millioner tråder om dette her så les en av de.

Jeg holder meg til PS3 og 360 i denne tråden.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

6009815[/snapback]

6009873[/snapback]

Kilde? Kom med et konkret eksempel på at PC slår X360 ned i støvlene?

Ta en titt i denne, så er er bare PC litt bedre enn X360. Ikke SUPER PWNAGE ROCZER 1337 Motherfucker GRAPHIC PWN KILLER slik som du vil ha det.

Ed1t: Vent å se til Gears of War kommer. Det kommer til å gi PC en real konkurranse.

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar

Hvorfor gidder dere bry dere så mye om speccs osv? Jeg har hatt ett par konsoller, er vell, nintendo 64, playstation 1 og playstation 2.

Når jeg "måler" hva som er best av disse, tenker jeg ikke på speccs, gjør dere andre det?

Jeg tenker på spillene. På nintendo hadde jeg zelda som var veldig morsomt, jeg synest Wii ser litt skummelt ut å spille fks. Zelda på pga. kontrollen, men hvem vet? Kanskje det blir enda bedre. Bomberman var også veldig gøy. Mortal combat som var veldig morsomt da, men nå er det vell kanskje litt for gammelt til å funke bra som ett slossespill.

PS1 så hadde jeg ett par spill som jeg spillte mye der også, crash abndicot, gax/gex (husker ikke hva som er riktig), tekken, og ett par andre spill, veldig gøye spill, men også noen svært dårlige, som jeg nesten aldri spiltle.

PS2: Tjaaaa, husker ikke alt jeg hadde der egentlig, var veldig veldig mye, men ser ut som jeg aldri kjøpte noen "bra" spill. Hadde "blå" type granturismo, som var gørr kjedelig i forhold til vanlig grand turismo 3. Hadde takken tag, det var jo veldig gøy å spille med kompiser. Mortal combat av en eller annen type, var stilig, men kanskje bare jeg som synest det, har alltid vert fan av mortal conmbat siden jeg fikk det på Nintendo 64. Hadde også Metal gear solid: sons of liberty eller noe med liberty vertfall. Dette kan jeg si er ett av de beste spillene jeg noen gang har spillt, vil helt sikkert vere på top 3 listen.

Game cube: Jaaa, her hadde jeg bare ett spill: metroid prime. Dette er også ett av topp 3 spillene, og jeg spillte det veldig mye, helt til jeg solgte cuben til en kompis fordi jeg aldri ahdde penger til ett nytt spill. (men jeg var nede med han å spillte det hele tida alikavel lol :tease: )

Ok, så: Hvem gidder bry seg med de jævla speccsa? Man skal ha ett gøy og engasjerende single player spill, eller 3 kompiser på besøk, og ett elelr annet stilig multiplayer spill og bare chille i sofaen!:D

Jeg gir CARE i speccs, og det tror jeg de fleste av dere også gjør når dere tenker dere om. Så hva som blir best av xbox 360 og PS3, vil bare spillene bestemme. Zelda > Doom3/far cry.

you see?

Lenke til kommentar
Kilde? Kom med et konkret eksempel på at PC slår X360 ned i støvlene?

Ta en titt i denne, så er er bare PC litt bedre enn X360. Ikke SUPER PWNAGE ROCZER 1337 Motherfucker GRAPHIC PWN KILLER slik som du vil ha det.

Ed1t: Vent å se til Gears of War kommer. Det kommer til å gi PC en real konkurranse.

6010076[/snapback]

Herregud da! Jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang. Men det er ingen tvil at high end pc er bedre enn 360! Har aldri nevnt SUPER PWNAGE ROCZER 1337 Motherfucker GRAPHIC PWN KILLER som du sier der men at den er bedre en det ingen tvil om.

Men vil du sammenligne spill PC mot 360

Oblivion er bedre på PC. Se linken din for svar.

COD2 er bedre på PC. Se lenger opp i tråden for detaljer.

Condemned er mye bedre på PC. Stabil og fin fps på 60+ Ikke 30 som 360. Condemned er ikke engang krevende på PC.

NFS:MW Samme grafikk på PC uten framedrops som du har på 360.

BF til 360 er en stor vits

Farcry til 360 er også en stor vits

De jeg kom på i farta.

GOW ser bra ut, men det er ikke nærheten hva Crysis kommer til å bli så du kommer nok ingen vei med hvor bra spill blir.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
GOW ser bra ut, men det er ikke nærheten hva Crysis kommer til å bli så du kommer nok ingen vei med hvor bra spill blir.

6010192[/snapback]

Men så er vel Crysis et nextgen spill til PC da. Så jeg betrakter ikke den med i denne listen. Fordi Crysis bruker DirectX10.

Og hvis du leste linken som jeg ga deg, så sier de ikke noe om at Oblivion er superior over X360.

Lenke til kommentar

6010192[/snapback]

Men så er vel Crysis et nextgen spill til PC da. Så jeg betrakter ikke den med i denne listen. Fordi Crysis bruker DirectX10.

Og hvis du leste linken som jeg ga deg, så sier de ikke noe om at Oblivion er superior over X360.

6010208[/snapback]

Men svar på resten av den lista jeg skrev som faktisk er utgitt.

Vi må sammenligne hva som er kommet til nå ikke hva som kommer.

Lenke til kommentar

6010192[/snapback]

6010208[/snapback]

6010251[/snapback]

Selvfølgelig. Men du sier at PC er den über konsollen. Men jeg mener X360 er et likeså godt valg. Det virker som du prøver å si at X360 har en dårlig grafikk, da dette er TOTALT feil. Og at PS3 har den Pure Pwnage grafikken. Uansett så vil PC alltid stå på tronen, da PCen kan oppgraderes hele tiden. Noen verken ingen konsoller kan.

Og som mange har sagt i det siste trådene, så er ikke grafikk alt. Og det er jammen med sant. Finnes ingen spill som er så bra som gamle Colonization. Litt synd det har litt compi. problemer med XP :(

Lenke til kommentar

6010192[/snapback]

6010208[/snapback]

6010251[/snapback]

Selvfølgelig. Men du sier at PC er den über konsollen. Men jeg mener X360 er et likeså godt valg. Det virker som du prøver å si at X360 har en dårlig grafikk, da dette er TOTALT feil. Og at PS3 har den Pure Pwnage grafikken. Uansett så vil PC alltid stå på tronen, da PCen kan oppgraderes hele tiden. Noen verken ingen konsoller kan.

Og som mange har sagt i det siste trådene, så er ikke grafikk alt. Og det er jammen med sant. Finnes ingen spill som er så bra som gamle Colonization. Litt synd det har litt compi. problemer med XP :(

6010402[/snapback]

Quote TCI

"Til nå har konsollene overtaket når det gjelder grafikk, men det vil jamne seg ut mer mot høsten og neste år."

Den var den jeg svarte på og ikke noe annet. Så hvor du har fra jeg sier at PC er uber i forhold til 360 vet jeg ikke.

Men hvis du spør om jeg er fornøyd med det 360 har levert til nå så er jeg ikke fornøyd i det heletatt.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

*"Oblivion er bedre på PC. Se linken din for svar..."

-Oblivion kan ikke ha HDR og AA samtidig. Man må velge.

*"COD2 er bedre på PC. Se lenger opp i tråden for detaljer."

- CoD2 har best grafikk på 360.

*"Condemned er mye bedre på PC. Stabil og fin fps på 60+ Ikke 30 som 360. Condemned er ikke engang krevende på PC."

-Can u say crap port?

*"NFS:MW Samme grafikk på PC uten framedrops som du har på 360."

-Samme tricks. Pluss EA. crap. Alle spill vil til slutt kjøre smooth på PC. Uansett hvor crap de er laget, fordi man kan oppgradere hardwaren.

*"BF til 360 er en stor vits"

-Er ikke det samme spillet en gang. Det er en port fra xbox 1.

*"Farcry til 360 er også en stor vits"

-Ja. Portet fra xbox 1.

Jeg kan også argumentere dårlig.

Lenke til kommentar
*"Oblivion er bedre på PC. Se linken din for svar..."

*"COD2 er bedre på PC. Se lenger opp i tråden for detaljer."

*"Condemned er mye bedre på PC. Stabil og fin fps på 60+ Ikke 30 som 360. Condemned er ikke engang krevende på PC."

-Can u say crap port?

*"NFS:MW Samme grafikk på PC uten framedrops som du har på 360."

-Samme tricks. Pluss EA. crap. Alle spill vil til slutt kjøre smooth på PC. Uansett hvor crap de er laget, fordi man kan oppgradere hardwaren.

*"BF til 360 er en stor vits"

-Er ikke det samme spillet en gang. Det er en port fra xbox 1.

*"Farcry til 360 er også en stor vits"

-Ja. Portet fra xbox 1.

Jeg kan også argumentere dårlig.

6010423[/snapback]

Jeg skjønner ikke at jeg gidder å bruke mere tid på dette men det er jo helt latterlig det du kommer med der.

FEIL! Det har kommet patch som gjør at du kan kjøre begge deler på PC

Det har også kommet masse bra mods som gjør at det ser mye bedre ut på PC enn 360.

Forklar hva som er bedre på 360? Jeg kan fint fortelle deg hva som er dårlige på 360

-Can u say crap port?

Condemned er PORT FRA 360 til PC og ikke omvent! Så det betyr at det egentlig skulle vært crappy til PC og glimrende til 360.

-Er ikke det samme spillet en gang. Det er en port fra xbox 1. (BF)

Ja. Er ikke det en stor VITS? Hvorfor tok dem ikke port fra BF2? Fordi det ikke er mulig!

-Ja. Portet fra xbox 1. (farcry)

Ja, enda en større vits! Hvorfor ikke port fra PC? fordi det ikke er mulig.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Skjønner du ikke at utviklingsverktøyene til Xbox og Xbox 360 har store likheter. Derofor vil det jo selvfølgelig også bli BILLIGERE å porte fra xbox enn fra PC.

Condemned bruker F.E.A.R motoren. Vent litt. åja. Det ble utviklet for pc.. løøpzz.

CoD2 ser dobbelt så bra ut på 360 enn på PC. men xbox 360 klarer minst 3 ganger så mye som det... Sounds familiar. hrmmz.

Lenke til kommentar

6009815[/snapback]

6009873[/snapback]

Den var den jeg svarte på og ikke noe annet. Så hvor du har fra jeg sier at PC er uber i forhold til 360 vet jeg ikke.

Men hvis du spør om jeg er fornøyd med det 360 har levert til nå så er jeg ikke fornøyd i det heletatt.

6010417[/snapback]

Hvet du i det hele tatt hva du skriver i denne tråden?

Lenke til kommentar
Skjønner du ikke at utviklingsverktøyene til Xbox og Xbox 360 har store likheter. Derofor vil det jo selvfølgelig også bli BILLIGERE å porte fra xbox enn fra PC.

Condemned bruker F.E.A.R motoren. Vent litt. åja. Det ble utviklet for pc.. løøpzz.

CoD2 ser dobbelt så bra ut på 360 enn på PC. men xbox 360 klarer minst 3 ganger så mye som det... Sounds familiar. hrmmz.

6010491[/snapback]

COD2 bruker også en engine som er laget for PC spill så nå tråkker du bra i salaten.

Jeg ser at du skriver COD2 ser dobbelt så bra ut. Greit at du skriver det, men fortell meg hva som er bedre. For det stemmer ikke. COD2 på PC og 360 er helt like i SP

At jeg gidder...

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...