ultimatedeskjet Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Blir Playstation 3 bra eller dårlig Jeg er passiv i denne diskusjonen, ok Endret 6. juni 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Nei,PS3 blir en fantastisk maskin,både teknisk og spill-messig. Da Sony har noen solide titler å drifte med. Men blir den _for_ dyr kan den tape litt på det.Dog sjangser Sony mye på at Blu-ray blir det netste store fomatet,det kan gort helle over til HD-DVD for allt vi veit. Time will show. Men ser man på PS1 og PS2 salgstall,tviler eg på at PS3 blir en flopp. Eg gleder meg til å få vite meir om denne konsollen under årets E3 ---------------------------------------------------------------------------------------- Eg vil bare gjøre oppmerksom på at dersom denne tråden skal overleve,bør vi styre unna vanvittige usaklige innlegg,og ihvetfall bekrefte våres uttalser via kilder Endret 26. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Nei,PS3 blir en fantastisk maskin,både teknisk og spill-messig. Da Sony har noen solide titler å drifte med. Men blir den _for_ dyr kan den tape litt på det.Dog sjangser Sony mye på at Blu-ray blir det netste store fomatet,det kan gort helle over til HD-DVD for allt vi veit. Time will show. Men ser man på PS1 og PS2 salgstall,tviler eg på at PS3 blir en flopp. Eg gleder meg til å få vite meir om denne konsollen under årets E3 ---------------------------------------------------------------------------------------- Eg vil bare gjøre oppmerksom på at dersom denne tråden skal overleve,bør vi styre unna vanvittige usaklige innlegg,og ihvetfall bekrefte våres uttalser via kilder 5993603[/snapback] Mala. Synes det var litt lite kildebruk på deg nå. Hvilke solide titler? j.F din forrige post. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Metal Gear Solid,Gran Turismo, God of War, Final Fantasy(finnes på flere formater da men),GTA(har alltid kommet først til ps.) Der har du noen, vil du bidra i tråden du også? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Metal Gear Solid,Gran Turismo, God of War, Final Fantasy(finnes på flere formater da men),GTA(har alltid kommet først til ps.) Der har du noen, vil du bidra i tråden du også? 5993826[/snapback] Krever dokumentasjon på at det er solide titler. Skal det være, så skal det være. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 titler som MGS, FINAL FANTASY, GRAN TURISMO, GTA(sltid først ute på PLAYSTATION), GOD OF WAR osv flere men gidder ikke ramse opp. jeg tror ikke den ligger i skyggen av X360. X360 har dreti på draget. haker mye. mange feil. mye reperasjon så den kan ikke ligge i skyggen når den kommer ut for SONY har sett feilene til MS. Blu Ray tror jeg vil bli stort med tiden. men så kommer prisen. den kan dra nbed litt. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ja. Stenge denne tråden kanskje? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ja. Stenge denne tråden kanskje? 5993960[/snapback] LOL crocket men unødvenig tråd egentlig. FANBOY TRÅD hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ja..trur ikkje det er noe håp for denne tråden eg heller egentlig Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Blir Playstation 3 bra eller dårlig 5993557[/snapback] Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Blir Playstation 3 bra eller dårlig 5993557[/snapback] 5994249[/snapback] Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Og vi har henfalt til selvquoting... IBTL sier bare jeg... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det tror jeg nok ikke den blir nei. Sony kommer ikke til å skuffe noe særlig med PS3. Det kan nok hende at den ikke innfrir alle forventinger som ble skrudd til maksimum etter fjorårets E3, men PS3 kommer så absolutt til å bli et monster av en maskin, det er noe de fleste skjønner. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Den blir konge. De to konsollene kan fint eksistere side om side uten at noen av dem slår hverandre ihjel. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg tror PS3 blir en veldig bra konsoll - men den kan kanskje slite litt med å være ugunstig høyt priset i forhold til konkurrentene den første tiden. Ikke at det gjør all verden - det finnes sikkert noen millioner entusiaster som kjøper den uansett pris, men på sikt må den ned mot konkurrentenes prisnivå for å gjøre det bra hos de store massene. Ellers er jeg enig med Dinsdale; det er fint plass til 2-3 konsoller på markedet. Totalmarkedet i kroner for konsoller og tilbehør er så stort nå at selv 30 prosent av totalen sannsynligvis er mye mer å leve av enn hele markedet kombinert var for noen få år siden. At det er minst 2 relativt store (og en outsider/underdog) på markedet er bare positivt; det skjerper og fører til økt konkurranse både når det gjelder priser og videreutvikling. Endret 26. april 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 At det er minst 2 relativt store (og en outsider/underdog) på markedet er bare positivt; det skjerper og fører til økt konkurranse både når det gjelder priser og videreutvikling. 5994922[/snapback] Absolutt enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Blir Playstation 3 bra eller dårlig 5993557[/snapback] Det er det vel ingen som vet ennå, da ingen andre enn interne hos Sony faktisk har prøvd maskinen. Nå skal det nevnes at Sony har en god del erfaring innen konsoller, så at de klarer å levere en god konsoll er det vel liten tvil om.PS3 vil nok selge mer enn Xbox 360, mye grunnet svært dedikerte fanboys. Personlig holder det lenge med en Xbox 360, og om jeg skal ha en konsoll til, blir det nok Revolution. Tror nok PS3 og Xbox 360 blir relativt like konsoller, mens Nintendo bringer noe nytt til bordet. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 De to konsollene kan fint eksistere side om side uten at noen av dem slår hverandre ihjel. 5994625[/snapback] Ja, men det er verre med deres tilhengere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 De to konsollene kan fint eksistere side om side uten at noen av dem slår hverandre ihjel. 5994625[/snapback] Ja, men det er verre med deres tilhengere 5994983[/snapback] Det kan jo tenkes at skrikinga fra PS3 fronten synker drastisk etter E3,basert på ka Sony har å vise oss :!: Men inni %/&%))R så utrolig eg gleder meg til E3, rett før det tilter her i gården Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men blir den _for_ dyr kan den tape litt på det. 5993603[/snapback] Fra TeamXBox sine sider: New PlayStation 3 Details Emerge By: César A. Berardini - "Cesar" Apr. 26th, 2006 8:14 am The latest issue of PSM has revealed new details about the PlayStation 3. While CNN’s Chris Morris claims that Sony won’t announce a price for the PS3 at E3 2006, PSM says the PlayStation 3 is expected to sell for about $399 in the U.S., €322 in Europe and ¥45,965 in Japan. The magazine also claims that the console will come standard with a 60GB, non-removable hard drive. For those who care about backward compatibility, PSM also revealed that PSO and PS2 games will run on the PlayStation 3 in 720, 1080i and 1080p. The magazine also confirms some info we already knew. First, all games will come in Blu-ray Disc media and there won’t be regional lockouts. Second, the launch line-up, as well as the final design for the controller, will be revealed at next month’s E3 expo. Finally, the console will launch in the first half of November with the PlayStation Network Platform service launching simultaneously with the console and offering free online gameplay. ---- Håper den prisen stemmer, den virker meget overkommelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå