BrukerSlettet Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fikk bmelding i går om at eksamen er 16. juni.. Problemet er at jeg drar til syden 14. juni... Er det muligheter for å lage en avtale med rektor eller gå opp som privatist eller noe? Går på GK almen.. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Man kan gå opp i eksamen hvert halvår - for privatister. Men jeg vet ikke om man da mister muligheten til å få primærvitnemål og ender opp i ordinærkvoten i stedet. Hvis du planlegger å ta høyere utdanning etter VGS så tror jeg det er mye lettere å komme inn med primærkvote. Endret 26. april 2006 av morningstar665 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Er du en gambler, kan du jo satse på at du ikke blir trukket ut. Det er ikke alle som kommer opp til eksamen på allmenn GK - så vidt jeg husker, kom bare 8 av 30 elever i min klasse opp. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Det nytter ikke å gå opp som privatist om du har fulgt fagene på skolen... Nytter og nytter, første sjanse er desember neste år, og du mister mulighetene til primærv. Endret 27. april 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Være hjemme de ukene da og feste over vel "bestått" eksamen og ha det kult med venna :!: ihvertfall det jeg skal gjøre de 2 ukene folka her drar nedover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå