ovinn Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Heihei! Byttet PSU i stad, og kom borti GPU kortet mitt såvidt, og da datt det av en minnekjøler (Zalman). Får ikke satt den på igjen, siden den har mistet limet sitt.. Så spørsmålet er; Er det farlig? Vil det bli for varmt, eller går det bra? Har 1 vifte inn på midten av sidedøra, og to ut + PSU. Overklokker ikke! Vanlig bruk^^ Ble litt hastepost, hvis dere ikke skjønner kan jeg prøve å roe meg ned Takk for svar Øyvind Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det er spørs hvor gammelt / strømkrevende kortet ditt er. Man får kjøpt termisk lim. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Det er spørs hvor gammelt / strømkrevende kortet ditt er.Man får kjøpt termisk lim. 5993543[/snapback] Det er et 7800GT kort, kjøpt i fjor høst. Strømkrevende? hmm.. Må bruke en PCI Express kontakt Ja, stemmer jo.. Får nesten ta med noe sånt noe i neste bestilling da. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det har ikke noe å si så lenge minnet ditt ikke er overklokka. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 kortet selges jo uten kjølere på minnet, så dette spiller ingen trille Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Som alle sier: det skal nok gå bra. Viss du derimot ikke får ro før en ny kjøler er på plass igjen, så kan du se på disse http://www.psdata.no/ps.asp?it=112043 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå