engekri Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Fikk i oppgave å mekke forside til skolekatalogen. Funker dette? Noen ting som burde vært annerledes? Endret 26. april 2006 av engekri Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Likte ikke helt skrifttypen. Og kanskje du kunne lagt en ramme rundt, eller lignende. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Bilde og ideen var bra, men likte heller ikke fonten......hverken typen eller fargen. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Har brukt noen tuimer på det ja. Her er en ny versjon med overskrifter som matcher døra. Fungerer det bedre? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 fjern skyggen under skrifta.. er jalla. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Penere med sort kant rundt teksten. De fleste effekter på tekst er harry. Men bildet var fnis. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skolekatalog med bare deg og kompisen på fosiden?.... Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 er det bare gutter på den skolen eller? syns fonten mangler noe.. prøve med en annen font kankje? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Å bruke eit vanleg bilete med så mange element som bakgrunn på ei framside blir etter mi meining for rotete. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 kankskje bakgrunnen skulle vært litt utydeliggjort? gjøre det litt gjennomsiktig hadde blitt kult tror jeg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det å gjere det gjennomsiktig hadde vel gjort framsida irriterande, med tanke på at mottakar faktisk må konsentrere seg for å sjå kva det er. Prøv å halde ting så lite fancy som mogleg. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Hva med denne? Er det helt på jordet eller funker det bedre enn de forrige? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg reagerer litt på motivet. - Er det en gutteskole? - Er det bare to elever i klassen? Kanskje få med noen flere elever på bildet.. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Desverre har jeg ikke anledning til å ta bildet på nytt, noen forslag til hvordan jeg kan "flette" inn noen jenter? En rekke med bilder fra skolegården nederst? kan det funke? med bilder av jenter også? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kanskje fjerne "himmelen", og lage bilder av jentene på veggen. Som om de har dødd elns. Nei, vet ikke. |:--) Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Desverre har jeg ikke anledning til å ta bildet på nytt, noen forslag til hvordan jeg kan "flette" inn noen jenter? En rekke med bilder fra skolegården nederst? kan det funke? med bilder av jenter også? 6017324[/snapback] Eller hva med at han som såver i forgrunnen har en tankeboble fylt av jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå