såw Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei! Har skaffa meg den nye Silent Twin fra Microplex. Den er meget støysvakt i forhold til min gamle vifte GlobalWin WBK68. Men det er en liten ting. Jeg kommer ikke inn i BIOS når jeg har montert den nye Silent Twin kjøleren. Så monterer jeg GlobalWin kjøleren igjen og da kommer jeg inn i BIOS. Hovedkort er Abit KG-7 RAID med AMD Athlon 1400 prosessor. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Det har med FAN-monitor greia, du kan koble strømmen til viftene rett til PSU. Dette skjer pga. at viftene går for tregt for BIOS, du kan prøve å skru av den monitor saken også. Lenke til kommentar
-ZET- Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har også skaffet meg den nye silent twin vifta, fordi det er mye mindre støy enn min gamle coolermaster vifte :smile: Kommer meg heller ikke inn i BIOS.. Trodde jeg hadde fucka hele maskina første gang jeg skrudde på og den ikke kom seg inn i BIOS.. måtte nemmlig bøye litt ting på hovedkortet for få plass til vifta.. _____________ AMD 1,4 GHz Abit KT7a raid Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Dette er et vanlig problem med Mist - vifta. Det er faktisk papst viftene som gir ifra seg et dårlig signal som gjør at abit og MSI kort reagerer på denne måten. Snakka med abit, og de sa at de ikke anbefalte at man brukt papst vifter på cpu kjøleren i det hele tatt. send det i retur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå