NightKeeper Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Idag da jeg gikk inn på Diskusjon.no med Firefox var siden helt kaos for meg. Akkurat nå ser det ut som siden er laget av noen HTML-nybegynnere, alt er hvitt, og skrifta er stor. Sikkert et enkelt problem å fikse, men jeg er ikke akkurat inn i dette med Firefox o.l. Noen som vet dette (enkle) problemet? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Du har kanskje trykket på "Lo-fi versjon" nederst på siden? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Du har kanskje trykket på "Lo-fi versjon" nederst på siden? 5993190[/snapback] Nope, er ikke det Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Idag da jeg gikk inn på Diskusjon.no med Firefox var siden helt kaos for meg. Akkurat nå ser det ut som siden er laget av noen HTML-nybegynnere, alt er hvitt, og skrifta er stor. Sikkert et enkelt problem å fikse, men jeg er ikke akkurat inn i dette med Firefox o.l. Noen som vet dette (enkle) problemet? 5993150[/snapback] screenshot? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har hatt det samme problemet noen ganger. Bare vent en stund - det går over. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ja, har opplevd nøyaktig det samme. Bare å klikke seg litt rundt, så blir det borte etterhvert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Det skjer på flere forumer innimellom. Tror det bare er problemer med databasen deres. Har ingenting med Firefox å gjøre. Liksom, at den sliter med å laste all grafikken, men teksten loades med en gang og vises i råformat. Endret 26. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det skjer på flere forumer innimellom. Tror det bare er problemer med databasen deres. Har ingenting med Firefox å gjøre. Liksom, at den sliter med å laste all grafikken, men teksten loades med en gang og vises i råformat. 5995421[/snapback] Tror ikke det har noe med databasen eller nettsiden. Tror heller at det er et lite problem med nettleseren. Prøv og klikk litt rundt på forumet, så går det nok over etterhvert! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vil tro at det har noe med databasen deres å gjøre. Det er sånn på de fleste forum som benytter IPB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vil tro at det har noe med databasen deres å gjøre.Det er sånn på de fleste forum som benytter IPB. 5997876[/snapback] Jeg har brukt IE 6 &7, Opera og FF. Og jeg har aldri opplevd noe slikt i noen av disse nettleserne. Så jeg tror ikke det er databaseproblemer. For stiloppsettet ligger vel ikke i databasen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vil tro at det har noe med databasen deres å gjøre.Det er sånn på de fleste forum som benytter IPB. 5997876[/snapback] Jeg har brukt IE 6 &7, Opera og FF. Og jeg har aldri opplevd noe slikt i noen av disse nettleserne. Så jeg tror ikke det er databaseproblemer. For stiloppsettet ligger vel ikke i databasen? 5998963[/snapback] Nei, burde i såfall være teksten som tok lang tid hvis det er treg database, selv om ingenting blir sendt før serveren har gjort alt klart. Men CSS og bilder hentes uavhengig av databasen, ellers har de gjort det tungvint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Vi kan vel spørre Ueland eller Natrium eller apedoktor om dette? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bruker et annet IPB forum der akkurat det samme skjer 1 av 1000 ganger. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Databasen vår er helt fin, tøm cachen så løses det og sørg for at nettlesern faktisk leser inn css filene. Når css filene ikke blir lest inn blir alt veldig "hvitt" Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg hadde også et problem med en nett leser... Opera... klarte ikke logge meg inn med opera, men når jeg prøvde med IE så gikk alt fint.. noen forklaring? Takker for svar:P Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg hadde nettopp et problem som hørtes ut som trådstarters. Jeg lukket diskusjon.no, slettet cookies for diskusjon.no og hardware.no, samt slettet cache. Restartert FF og alt var OK igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå