Gå til innhold

Firefox-problem med Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Idag da jeg gikk inn på Diskusjon.no med Firefox var siden helt kaos for meg. Akkurat nå ser det ut som siden er laget av noen HTML-nybegynnere, alt er hvitt, og skrifta er stor. Sikkert et enkelt problem å fikse, men jeg er ikke akkurat inn i dette med Firefox o.l.

Noen som vet dette (enkle) problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idag da jeg gikk inn på Diskusjon.no med Firefox var siden helt kaos for meg. Akkurat nå ser det ut som siden er laget av noen HTML-nybegynnere, alt er hvitt, og skrifta er stor. Sikkert et enkelt problem å fikse, men jeg er ikke akkurat inn i dette med Firefox o.l.

Noen som vet dette (enkle) problemet?

5993150[/snapback]

screenshot?

Lenke til kommentar

Det skjer på flere forumer innimellom. Tror det bare er problemer med databasen deres. Har ingenting med Firefox å gjøre. Liksom, at den sliter med å laste all grafikken, men teksten loades med en gang og vises i råformat.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Det skjer på flere forumer innimellom. Tror det bare er problemer med databasen deres. Har ingenting med Firefox å gjøre. Liksom, at den sliter med å laste all grafikken, men teksten loades med en gang og vises i råformat.

5995421[/snapback]

Tror ikke det har noe med databasen eller nettsiden. Tror heller at det er et lite problem med nettleseren. Prøv og klikk litt rundt på forumet, så går det nok over etterhvert!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Vil tro at det har noe med databasen deres å gjøre.

Det er sånn på de fleste forum som benytter IPB.

5997876[/snapback]

Jeg har brukt IE 6 &7, Opera og FF. Og jeg har aldri opplevd noe slikt i noen av disse nettleserne. Så jeg tror ikke det er databaseproblemer. For stiloppsettet ligger vel ikke i databasen?

Lenke til kommentar
Vil tro at det har noe med databasen deres å gjøre.

Det er sånn på de fleste forum som benytter IPB.

5997876[/snapback]

Jeg har brukt IE 6 &7, Opera og FF. Og jeg har aldri opplevd noe slikt i noen av disse nettleserne. Så jeg tror ikke det er databaseproblemer. For stiloppsettet ligger vel ikke i databasen?

5998963[/snapback]

Nei, burde i såfall være teksten som tok lang tid hvis det er treg database, selv om ingenting blir sendt før serveren har gjort alt klart.

Men CSS og bilder hentes uavhengig av databasen, ellers har de gjort det tungvint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...