Vetlite Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hei Kunne ikke finne noen annen plass og legge denne. Har noen aksjer i et selskap. Regner med disse aksjene skal oppgis i selvangivelsen. Hvilket skjema og hvilken post skal jeg føre dette opp i. Ser det er en post som kalles 4.1.8 og et skjem RF1088 som jeg skal/kan bruke. Er dette rett? RF1088 finnes ikke i skjemabsaen deres. Tenkte jeg skulle bruke nettjenesten for levering, men finner ikke postenes formulering igjen.( slik de står i veiledningen) Håper at noen har litt peiling på dette her og kan svare meg. Endret 26. april 2006 av Vetlite Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg foreslår at du ringer og spør. Nr er 815 81818 Endret 27. april 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 http://www.skatteetaten.no/Templates/Skjem...&epslanguage=NO Kan leveres på altinn eller i papirformat Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Takker Får ringe dem en dag. hmm i morra kanskje. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Husk at du ikke er den eneste som lurer på ting for dagen. Hørte på radioen at de er nedringt. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Fant det ut, vanskelig å finne frem i ALTINN, foresten et merkelig navn. Det er så mye regler. Bilen feks. Skal settes med verdi som ny, noe som ikke går frem på webtjenesten. Jeg satte den først med 20% av nybilpris,etter å ha skumlest veiledningen. Oversikten var korekt helt til jeg logga meg på igjen i dag. (20% av de 20% jeg hadde regnet ut) Satte den til 100% igjen, får ta en titt i morgen før jeg leverer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå