Daisy Chain Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei! Har en pc med et hovedkort jeg mener er et Abit BX. Jeg satte inn en 1.4 ghz cpu i sted og fyrte opp pc'n. 1boot så viste den 1ghz. Etter å ha forandret multiplieren for å få 1.4 ghz så vil den ikke boote. Den starter, men får ikke bilde, samt at power og resetlyset lyser konstant. Hvordan skal jeg klare å få satt ned multiplieren igjen slik at den booter på ordntlig vis? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Prøv å resette bios du... les i manualen hvordan du gjør det det kan variere fra hovedkort til hovedkort....... Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Hvordan gjør jeg dette uten å kunne boote? Er det evt noen jumperstillinger som kan gjøre jobben? Er temmelig blank her nå Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 på de fleste hk er det enten en jumper eller et batteri som må flyttes eller tas ut men som sagt er dette ofte forskjellig fra hk til hk..... Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Jeg får google litt:) takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå