jbecsan Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei! Jeg har et problem med å motta IP-adressen automatisk. Eller dvs. jeg får mottatt den automatisk, men selv om jeg ber om "Motta IP-adresse automatisk" gang på gang, så går den automatisk tilbake til "Bruk følgende IP-adresse" (hvor det står en IP-adresse som ikke fungerer). Dette er veldig tungvint da jeg gang på gang må hake av for å motta IP-adressen automatisk. Hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg. På forhånd takk! Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Du kan prøve en ting åpne cmd (Commando linja) så skriver du følgende: ipconfig /renew da rester du ip`en via dchp da skal du få riktig ip Lenke til kommentar
jbecsan Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Du kan prøve en ting åpne cmd (Commando linja) så skriver du følgende: ipconfig /renew da rester du ip`en via dchp da skal du få riktig ip 5993937[/snapback] Det funka visst ikke =/ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Prøv å gå inn i enhetsbehandlingen og avinstaller nettverkskortet ditt, så starter du maskinen på nytt. Kanskje det hjelper. Det vil opprette et nytt nettverkspunkt. Mulig ditt som er nå har klikket. Men jeg ville ha sjekket for eventuelle virus og/eller spyware også. Lenke til kommentar
jbecsan Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Prøv å gå inn i enhetsbehandlingen og avinstaller nettverkskortet ditt, så starter du maskinen på nytt. Kanskje det hjelper. Det vil opprette et nytt nettverkspunkt. Mulig ditt som er nå har klikket. Men jeg ville ha sjekket for eventuelle virus og/eller spyware også. 6015800[/snapback] Det funka heller ikke. Vet ikke hva som kan være galt da assa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå