Tafsen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Eg har ein gammal Creative MuVo 128mb mp3 speler. Eg prøvde å slette dei sangne som låg på den og legge inn nye vha ubuntu. Men når eg gjorde dette så kom berre begynnelsen av dei nye sangane med, og etterkvart ut i sangen så plutselig dukka dei gamle sangane opp. Er det mogleg å denne mp3 spelaren til å fungerer ordentleg i Linux? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Madammens MuVo 512MB fungerer ypperlig. Er vel stort sett samme teknologi vel? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Finnest det nokon forklaring og løysning på problemet mitt då? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ja, det er det nok, men du har jo ikke akkurat vært utdypende med hvordan du går frem for å legge inn sanger, da... umounter du? Sletter du alle sangene, eller flytter du de til papirkurv? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Eg unmounter, men får beskjed om at den er ikkje er registrert i fstab. Flytter dei til papirkorga for deretter å fjerne dei. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Så den blir aldri umountet skikkelig? Bruker du Konqueror til å slette og kopier o.l.? Eller Nautilus? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva med å prøve Gnomad 2? Så vidt jeg vet så skal Gnomad 2 fungere mot de fleste creative-spillerne. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Gnomad 2 er vel eit gnome program? Finnest det ingen KDE baserte creative program? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Prøv å mount den manuelt, kopier over filene og umount etterpå. Feilen du opplevde tyder på at den ikke ble umountet skikkelig. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Eg får ikkje umounta den =\ Den står berre på 0 prosent for evig og alltid. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Prøv å gjøre det i en terminal, da... Mest sannsynlig slik: ~$ sudo umount /dev/sda1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå