milkwood Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tenkte jeg skulle ombygge min hamsterburskjerm til en pckasse, men lurte på om noen viste om dette har blitt gjort før? Prøver å tenke på en orginal ide på en casemod... er litt lei av "kjøpe-alt-ferdig-og-sette-det-inn-i-toweret-mitt" (Selv om jeg er slik selv) Nå er det vel ikke så stor jobb å trykke inn noe i en skjerm, men vi får se... kommer vel bilder etterhvert. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Har ikke sett det da men.. Og plutselig kommer en hamster seg løs .. og visj .. inn i den sværa 120x120mm vifta di:) Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 00:23, skrev SirAnderz:Har ikke sett det da men..Og plutselig kommer en hamster seg løs .. og visj .. inn i den sværa 120x120mm vifta di:) Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Etterpå kan du jo oppgradere til en fjøs-pc.. Det er mye bedre plass i et fjøs, så du kan ha mange flere deler der, dessuten kan du ha enorme vifter (og det vil vi jo ha :smile:). Ulempen er at det blir så fryktelig mye mer søl av en ku-i-vifte enn en hamster-i-vifte.. Vel.. Stå på! Høres ut som om det hamsterprosjektet ditt kan bli ganske så bra.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå