Jan_tore_k Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Skal kjøpe nytt hovedkort og prosessor, men jeg vil IKKE bruke mye penger på dette ... Hovedkortet må støtte SD-RAM 133. Noen som har noe forslag ? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 ta en titt på komplett.no sine demovare sider. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Bare så du vet det er det mest sansynligvis dyrere å kjøpe seg et sd-ram basert system en et ddr 266 eller 333. Bare se på prisen til et gt2 pro kort koster nesten det samme som et g4 ti4200 grunnen er vel at de ikke lager de lenger? Jeg hadde aldri gått for et sd-ram basert system idag... Gunder Lenke til kommentar
shebban Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Skal du ha det så billigt som muligt og bruke sdram ville jeg sett på, duron og celleron prosesorer. Du får en 1,3 duron til 395,- og et greit hovedkort til 600-700,- Bruk prisguiden!! Lenke til kommentar
run Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 For å si deg et sannhetsord, - så blir det ansett som inmari dumt og bortkastet å investere i noe som helst som bygger på SDRAM i dag. Du må oppgradere, - er den generelle meningen. Så går jeg videre og nevner at du får et bra HK for DDR-RAM for 800 kroner, eventuelt med VGA, CPU med kjøler for 600 og 128 MB DDR-RAM for 280. Men det skal du jo ikke ha. :smile: Hvorfor SD-RAM? [ Denne Melding var redigert av: run på 2002-10-02 10:57 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå