Jan_tore_k Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Har en litt eldre Pc: VIA Apollo Vp3 mainbord AMD K6-2 500 Geforce 2 MX 400 256 MB ram Problem: Når jeg spiller f.eks CS , Aq2 slår ofte maskinen av , eller restarter. Eller når jeg holder på med mange programmer i WIndows.... Jeg har prøvd å Bytte RAM.. Men vet ikke hva problemet her. Mvh En som ikke kan spille CS forde maskinen fukker seg.. Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 hender det at det skjer i windoz også? hvor stor strømforsyning har du? pcr har en tendens til å skru seg av i tide og utide hvis den ikke får nok strøm..(spesielt amd, mins jeg å huske) Kan være det.. Lenke til kommentar
Tukun Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Sørg for at ALL Ramen står i riktig socket. Hvis du har 4 ram moduler så står det med bitte, bitte små tall 1,2,3 og 4 for hvær ram "båse". Hvis du har 2 ram da så skal den selvfølgelig være på "båse" 1 og 2. Er den satt på 3 og 4 kan dette skape problemer. Går ikke det, last ned nye drivere til hardwaren eller avinstaler windows og instaler det på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå