DargarWhiteFang Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Heisann! Er veldig fornøyd med min bærbare jeg, foruten om en ting... Den lille blå dingsen (styreprikken?) har mistet allt det ruglete stoffet som kledde den, så nå er den ganske så vanskelig å bruke effektivt. Dette synest jeg er ganske merkelig, med tanke på at jeg bruker styreplaten og en Pen-Pointer også til å navigere med. Skal den virkelig bli slitt ut etter mindre enn 2mnd? -Særlig med tanke på at jeg har brukt 2 andre peke-teknologier under samme tidsperiode? Jaja.. skaden har skjedd, hva gjør jeg med det? Har vurdert å ta en dråpe superlim på og lime fast fingeret... hehe, eller iallefall noen korn med sjøsand, for å få tilbake friksjonen. Tips triks og allmenn diskusjon motas med takk. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei, det pleier å følge med sånn "rugle" knotter med i pakken da. Hvis ikke, koster dette rundt 15,-. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 kjøp en pakke med nye gummi knotter. DE ER faktisk til å skifte ut. jeg har slitt ut et par på min IBM, en det er bare å løfte av knotten og sette inn en ny. Det fulgte med fire gummiknotter til min IBM. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 aha .. jojo, får sjekke opp med Dell da, tror ikke jeg fikk noen med min, men jeg har faktisk ikke sjekka (boksene som den ble levert i ligger hjemme, i norge, selv er jeg i sverige) ennda.. Takk for tipset, og 15,- står man i selv om man er student med ny bærbar!!! Takk for hurtige svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå