danno_O Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Ja, da har det store skjedd igjen. Her kan du lese hele saken. Hva tror dere vil skje nå for Gilde? Er det noen som helst måte å få tilgivelse nå? -danno_O (Kjøttsjef på hw.no) Endret 26. april 2006 av danno_O Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Ja, da har det store skjedd igjen. Her kan du lese hele saken. Hva tror dere vil skje nå for Gilde? Er det noen som helst måte å få tilgivelse nå? -danno_O (Kjøttsjef på hw.no) 5992746[/snapback] OT- Sogndal går til helvete! Edit: Tror gillde kommer til å overleve, ingen som husker dette om ett par år uansett. Alt kommer vell ann på om media kommer til å stirre det opp eller ikke. Endret 26. april 2006 av J@cob Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg driter i hele E.coli greiene. Jeg spiste kjøttdeig fra gilde hele tiden da det var "E.coli" i media døgnet rundt. Men uansett, jeg spiser sjelden salami... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Er vel mest farlig om du har dårlig immunforsvar. Her spises det ikke salami lengre, men jeg er dritt lei det uansett. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hvis man tilbered kjøtte riktig er det ingen fare. Og det er bare farlig for barn, eldre og de med dårlig immunforsvar. Ikke at jeg er ekspert, men slik har nå jeg oppfattet det. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ingen fiender trenger gjennom immunforsvaret mitt nei Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har spist kjøttdeig en del andre ting hele tida, har blitt syk enda. Men liker ikke salami. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Oooo noes. Bryr meg pent lite, er bare jenter og pingler som blir sjukte uansett. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Med mine matvaner er det E.coli som bør bekymre seg for mine bakterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå