kaldur Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg kom hjem over helga og satt meg ned på pcen. Etter en stund slo pcen seg plutselig av. Når jeg trykte på ON knappen skjedde det ingenting. Pcen ville rett og slett ikke starte.... Jeg prøvde å skru av strømforsyningen og vente ei stund. Når jeg så slo pcen på, funket den i ca 10-15 min før den slo seg av igjenn, og det samme skjedde. Noen som vet hva problemet kan være? Jeg har sjekket inni pcen og alt ser ut som det skal. Har ikke hatt slike problemer før... Jeg tenkte på å formatere, men ettersom pcen slår seg av etter 10-15 min, så vet jeg ikke om jeg får tid... På forhånd takk til all hjelp !! Mikael Lenke til kommentar
smh Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Er sannsynligvis strømforsyningen din. Dersom du har tilgang til ein annan, prøv med den. Lenke til kommentar
bondemix Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg kom hjem over helga og satt meg ned på pcen. Etter en stund slo pcen seg plutselig av. Når jeg trykte på ON knappen skjedde det ingenting. Pcen ville rett og slett ikke starte.... Jeg prøvde å skru av strømforsyningen og vente ei stund. Når jeg så slo pcen på, funket den i ca 10-15 min før den slo seg av igjenn, og det samme skjedde. Noen som vet hva problemet kan være? Jeg har sjekket inni pcen og alt ser ut som det skal. Har ikke hatt slike problemer før...Jeg tenkte på å formatere, men ettersom pcen slår seg av etter 10-15 min, så vet jeg ikke om jeg får tid... På forhånd takk til all hjelp !! Mikael 5992742[/snapback] sikkert en motstand eller en kondensator som har gått..prøv å få sjekka hovedkortet eller ny harddisk Lenke til kommentar
danonym1 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hvordan kan man få sjekket HK? Har noe alla samma problem men min PC kan holde opptil 12 timmer før den stopper hvis jeg ikke gjør for mye Endret 26. april 2006 av danonym1 Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 En venn av meg har samme problemet. Men for han er det bestemte oppgaver som gjør at den restarter. Lenke til kommentar
kaldur Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Hvordan får jeg sjekka hovedkortet?:S Endret 28. april 2006 av kaldur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå