glx-rider Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg synes at mange reklamer er med på og øke virkelighetsfølelsen. Første gangen jeg så norsk reklame sveive seg opp på vanteret rundt banen i fifa synes jeg var skikkelig kult, og gav det et mer realistisk preg Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dersom reklamen gjør spill billigere; Sett i gang. Hvis ikke, så vil jeg helst unngå det.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Det er ikke at det er reklame i spillet det er snakk om. Ja, selvfølgelig gjør reklamen spillet mer realistisk. Ingen kan nekte for det. Det som er saken er at Microsoft tjener store penger på salg av reklame i spillene. Siden vi blir eksponert av kjøpt reklameplass, bør spillene være billigere. Er det dem ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jo en skulle jo tro det at dette er ein måte å få ned prisene på,men det ser ikkje ut til at det er vi som får godene likevel Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ja til produktplassering, jeg tviler på at det kommer til å gjøre spillene noe billigere, det er bare en måte for utgiverne å tjene mer penger på, men det gjør spill mer realistisk. På samme måte som det gjør film mer realistisk. Var helt latterlig før når man så på film så skjulte de bevisst alle merker og logoer, alt var no-name eller ble skjult av "tilfeldig" plasserte objekter. Bleh. Jalla. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 En film som mange meinte lidde under FOR mye raklame var vel The Island, syns dette var heilt greitt eg egentlig Blei kansje litt for mye med den Xbox logoen men Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Senk prisen og flett inn nokre reklameartiklar, heilt OK for meg. Det må sjølvsagt ikkje være ekstremt. Du kan for eksempel skrive Dell på ein PC i eit hus og ha reklameskilt i ein by som reklamerer for Cola elns og ein PC med Windows på, men den må ikkje bli for mykje, som i Blade Trinity (iPod ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 En film som mange meinte lidde under FOR mye raklame var vel The Island, syns dette var heilt greitt eg egentlig Blei kansje litt for mye med den Xbox logoen men 6022525[/snapback] Jeg merka ikke noe reklame, men så følgte jeg ikke så mye med når jeg så de Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har sett The Island to ganger, men aldri lagt merke til noko Xbox-reklame Det er den med Di Caprio og hasjøya sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå