Gå til innhold

Microsoft selger reklame i spill

Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke at det er reklame i spillet det er snakk om. Ja, selvfølgelig gjør reklamen spillet mer realistisk. Ingen kan nekte for det.

Det som er saken er at Microsoft tjener store penger på salg av reklame i spillene. Siden vi blir eksponert av kjøpt reklameplass, bør spillene være billigere. Er det dem ikke.

Lenke til kommentar

Ja til produktplassering, jeg tviler på at det kommer til å gjøre spillene noe billigere, det er bare en måte for utgiverne å tjene mer penger på, men det gjør spill mer realistisk.

På samme måte som det gjør film mer realistisk. Var helt latterlig før når man så på film så skjulte de bevisst alle merker og logoer, alt var no-name eller ble skjult av "tilfeldig" plasserte objekter. Bleh. Jalla.

Lenke til kommentar

Senk prisen og flett inn nokre reklameartiklar, heilt OK for meg. Det må sjølvsagt ikkje være ekstremt. Du kan for eksempel skrive Dell på ein PC i eit hus og ha reklameskilt i ein by som reklamerer for Cola elns og ein PC med Windows på, men den må ikkje bli for mykje, som i Blade Trinity (iPod :sick:)

Lenke til kommentar
En film som mange meinte lidde under FOR mye raklame var vel The Island, syns dette var heilt greitt eg egentlig ;)  Blei kansje litt for mye med den Xbox logoen men :whistle:

6022525[/snapback]

Jeg merka ikke noe reklame, men så følgte jeg ikke så mye med når jeg så de :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...