Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg har nettopp formatert maskinen og har instalert mange programmer, men problemet er lyden. Det ser ut som at høytaleren funker, men det kommer ikke noe lyd ut i fra den, fra for eksempel winamp. Må jeg instalere lyd-drivere- kanskje? Noen som vet problemet, ganske irriterende! Endret 26. april 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har du prøvd å høyre klikke på min datmaskin så velger du egenskaper , hardware, device mangaer så ser du fort om det er et gult utropstegn der på lydkort, visst det er det så må du legge inn driverene... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) jeg har ikke prøvd det. hvordan får jeg ta i drivere? (fujitsu siemens høytalere) datamaskin -> egenskaper (eller høyreklikke på min datamaskin?) edit: Egenskaper for lyder og lydenheter: Lydavspilling: --> Standarenhet: Bluetooth Audio (ingen andre valg) Så jeg må nok instalere drivere, men hvordan? Endret 26. april 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hvis det ikke fulgte med en CD med drivere kan du jo prøve hjemmesiden til siemens... vært et forsøk? Endret 26. april 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Skal prøve! edit: ikke som jeg fant :S edit igjen: klarte det . Endret 26. april 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå