Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 000 000 *12 Blir 1,2 men du rotet kanskje med 45 dager? ;)

 

For å finne ut om ideen er lønnsom ville jeg nok foreslå at du droppet å regne med lønnen. :)

6182785[/snapback]

 

100 000*12=1.2 ja, men jeg hadde 100 000/pr 45 dag, og da får du 100 000*12/540*365=811111,1_1. ;) hehe

 

Ja, du ahr nok rett. men har ikke tid nå. Snakkes :)

Lenke til kommentar
Hat. DnB nor har ikke klart å sende koden til nettbanken enda. Tror jeg bestiller DVD'ene nå uansett.

6182800[/snapback]

Koden? De bruker jo en sånn kode-kalkulator-generator-ting. :)

6182806[/snapback]

Men man trenger kontofonkoden også, og den fikk jeg ikke da jeg skulle. Jeg ringte ned og sa at jeg trengte den, men jeg har ikke fått den enda.

Lenke til kommentar
Hat. DnB nor har ikke klart å sende koden til nettbanken enda. Tror jeg bestiller DVD'ene nå uansett.

6182800[/snapback]

Koden? De bruker jo en sånn kode-kalkulator-generator-ting. :)

6182806[/snapback]

Men man trenger kontofonkoden også, og den fikk jeg ikke da jeg skulle. Jeg ringte ned og sa at jeg trengte den, men jeg har ikke fått den enda.

6182848[/snapback]

Kontofonkoden trenger du ikke til nettbanken nei, bare eventuelt via wap, sms eller telefon. Og den sender de da rimelig fort? Akkurat den bestillingen av kontofonkode tror jeg er den gangen jeg har møtt den hyggeligste kundebehandleren i DnB NOR noensinne. :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde 3 hull i tenna mine, cola er ikke bra... :thumbdown:

6182851[/snapback]

Pusse tenna hjelper også..

 

Men det må da være noen som leser innlegga mine, du svarte jo på innlegget mitt.

6182859[/snapback]

 

Jupp, men var visst ikke flink nok å pusse jekslene mine...

De framme var finfine....

Lenke til kommentar
Kontofonkoden trenger du ikke til nettbanken nei, bare eventuelt via wap, sms eller telefon. Og den sender de da rimelig fort? Akkurat den bestillingen av kontofonkode tror jeg er den gangen jeg har møtt den hyggeligste kundebehandleren i DnB NOR noensinne. :p

6182861[/snapback]

 

 

Ringte ned dit, der mannen sa at han skulle sende den straks. Selvfølgelig gadd han ikke si hva den var til meg.

Lenke til kommentar
Kontofonkoden trenger du ikke til nettbanken nei, bare eventuelt via wap, sms eller telefon. Og den sender de da rimelig fort? Akkurat den bestillingen av kontofonkode tror jeg er den gangen jeg har møtt den hyggeligste kundebehandleren i DnB NOR noensinne. :p

6182861[/snapback]

 

 

Ringte ned dit, der mannen sa at han skulle sende den straks. Selvfølgelig gadd han ikke si hva den var til meg.

6182880[/snapback]

Hm, er det noen sånn greie ved førstegangspålogging da kanskje? Jeg har aldri hatt bruk for kontofonkoden min annet enn til wap eller sms. Var en gang det faktisk var kjempekjekt å kunne overføre penger med en liten tekstmelding. :)

Lenke til kommentar
Noen som så Gay Army i går? :!:

6182286[/snapback]

 

I dont watch Pron.

 

^^

 

Gratulerer med dagen Brun!

6182306[/snapback]

Takk takk pus :love: *bursdagsklem*

Hvem vil vaere med paa aa innvie mitt nye sertifikat? ^^

 

JoachimR: Bare saa du vet det, jeg proevde aa holde meg unna. Sprakk saa fort jeg fikk nettilgang, og naa er jeg nok mer avhengig enn noensinne.

6182320[/snapback]

 

Grattis din modne lille 16 åring :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde 3 hull i tenna mine, cola er ikke bra... :thumbdown:

6182851[/snapback]

Pusse tenna hjelper også..

 

Men det må da være noen som leser innlegga mine, du svarte jo på innlegget mitt.

6182859[/snapback]

Kun fordi jeg så navnet til Jokke, og antok at innlegget var mer interessant enn resten av tullet ditt.

Lenke til kommentar
Pokkers kjerring i banken, hun har enda ikke ringt. Får stikke nedover å høre på om hun kan få fingeren sin ut av ræva for jeg trenger virkelig å få dette unnagjort fort som fan!

6182933[/snapback]

Frem saken din på det viset, og du er garantert lånet du vil ha......

 

 

Du under der(jeg prøver faktisk å unngå to poster etter hverandre): Blir mer enn fjorten tegn ved at man quoter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...