Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å slutte med forumet når jeg flyter. Tror kanskje jeg klarer det også. :p

6182251[/snapback]

Nei! Serioest, det kommer til aa bli drittkjedelig her uten deg! :( Du er jo en av de toeffeste brukerne i SO5. Ikke forlat oss

6182262[/snapback]

Jeg sløser bort mye tid, selvom jeg prøver å gjøre andre ting samtidig vettu..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestemt meg for å slutte med forumet når jeg flyter. Tror kanskje jeg klarer det også. :p

6182251[/snapback]

Hvor du flytter til?

6182273[/snapback]

USA, meg bekjent

6182285[/snapback]

Korrekt.

 

Jeg så på Gay Army. Jeg tror faktisk jeg hadde klart meg bedre enn dem, men så er jeg jo ikke ekte gay heller. :p

 

EDIT: Flytte er selvsagt med to t-er, det var en tastefeil.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg har bestemt meg for å slutte med forumet når jeg flyter. Tror kanskje jeg klarer det også. :p

6182251[/snapback]

Nei! Serioest, det kommer til aa bli drittkjedelig her uten deg! :( Du er jo en av de toeffeste brukerne i SO5. Ikke forlat oss

6182262[/snapback]

Jeg sløser bort mye tid, selvom jeg prøver å gjøre andre ting samtidig vettu..

6182288[/snapback]

Og saa? Ikke kom og fortell meg at du ikke har det jaevlig morsomt til tider, og at du er ganske glad i forumet, OT-baren og dets brukere?

Lenke til kommentar
Gidder ikke lese tretti jaevla sider. Bah. Spesielt siden de 10 siste ser ut til aa vaere bare kredittkortprat...

6181382[/snapback]

LinnCs pupper ble samtale emne kl 0130-0200. Vi hadde flere desperate forsøk på å bestikke typen hennes, men ingen slo gjennom :(

 

 

2: Avataren din er tragisk. Hvitt paa forumets bakgrunn er faelt. Gjennomsiktig, anyone?

6182090[/snapback]

Yo, french/narvik guy! Til din oppmerksomhet har du også hvit bakgrunn :!:

 

 

Det er ikke verdens lureste ting, Aco, å komme inn i SO5 og herse med lokalbefolkningen.

6182238[/snapback]

Enig der :w00t:
Lenke til kommentar
Gidder ikke lese tretti jaevla sider. Bah. Spesielt siden de 10 siste ser ut til aa vaere bare kredittkortprat...

6181382[/snapback]

LinnCs pupper ble samtale emne kl 0130-0200. Vi hadde flere desperate forsøk på å bestikke typen hennes, men ingen slo gjennom :(

Det er fordi jeg ikke var her for aa hjelpe dere. Ingenting fungerer i SO5 uten meg.

2: Avataren din er tragisk. Hvitt paa forumets bakgrunn er faelt. Gjennomsiktig, anyone?

6182090[/snapback]

Yo, french/narvik guy! Til din oppmerksomhet har du også hvit bakgrunn :!:

Jeg er fullstendig klar over det, men jeg har ikke laget den selv. Hadde jeg giddet aa lage den selv ville jeg sikkert ha implementert (sc) gjennomsiktig bakgrunn.

Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig klar over det, men jeg har ikke laget den selv. Hadde jeg giddet aa lage den selv ville jeg sikkert ha implementert (sc) gjennomsiktig bakgrunn.

6182383[/snapback]

Ah, Ta å photosjop litt med den da? Er ikke verre :)

Det er fordi jeg ikke var her for aa hjelpe dere. Ingenting fungerer i SO5 uten meg.

6182383[/snapback]

Nja, han trua med å kastrere oss :!:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...