Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har egentlig en forretningside som går ut på å skaffe meg et Diners og et Amex, kjøpe en dyr ting(for noen andre, helst...) til en halv million f.eks. Når jeg får regningen går jeg og betaler den på postkontoret med Dinerskortet, Amex er fornøyd, jeg betalte regningen. Når regningen for Diners'et kommer, betaler jeg med Amex på postkontoret.  Og sånn lurer jeg på hvor lenge jeg kunne holdt på...

6180898[/snapback]

Med en gang ser jeg egentlig ikke hvorfor dette ikke er noen stor (?) 'bransje'. Ser liksom ikke helt hvorfor det ikke skulle gå.

6180907[/snapback]

Kortselskapene burde jo være fornøyde så lenge de fikk pengene jeg skyldte hver måned... I det hele tatt, en bransje jeg tenker veldig på. Stille seg opp utenfor en bilbutikk og tilby meg og "formidle" betalingen og dermed få penger cash - og ha samme gjeld frem og tilbake mellom to kortselskaper. Fantastisk ide, men noen millioner i gjeld så kan det jo til og med bli litt penger av det.

Lenke til kommentar
Jeg har da et standard Visa-kort fra Handelsbanken jeg også... Sånn debit-kort, knyttet opp mot konto direkte.

6180915[/snapback]

 

Handelsbanken har morsomt slagord: Våre kunder har én ting felles. De er kunder hos oss. Ellers er alle helt ulike. :p

 

 

Diners Club er egentlig ganske genialt da de samarbeider med SAS' bonusordning. Da slipper du to kort og får bedre reiseforsikring, adgang til flyplass lounge etc.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Diners Club er egentlig ganske genialt da de samarbeider med SAS' bonusordning. Da slipper du to kort og får bedre reiseforsikring, adgang til flyplass lounge etc.

6180926[/snapback]

Og SAS betaler årsavgiften. ;)

 

Thomasr her på forumet kom jo opp med et genialt slagord fra Handelsbanken som de desverre ikke har tatt til seg - "vi flytter bare hele millioner".

Lenke til kommentar
Lengre samtaler mellom to personer kan vel tas på PM, enten det gjelder e-bryllup eller kredittkort.

6180965[/snapback]

Det var litt mer enn to personer involvert, tross alt... :blush:

 

EDIT: Steffy - du er forresten leder av en organisasjon jeg ønsker å støtte - har jeg hørt rykter om. :)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...