Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun syntes kanskje ikke det var så store penger. :p

6180868[/snapback]

 

1000 kr her og 1000 kr der blir litt til slutt. Hvis man ser på hvordan Røkka, Fredriksen etc. har blitt rike, så har de sikkert handlet mye på 45 f\dagers kreditten og spart 1066 kr hver eneste gang.

6180873[/snapback]

Hihi, jeg trooor ikke det er der pengene kommer fra, for å si det sånn, men det er jo på sett og vis en gratis tusenlapp.

Lenke til kommentar
Om du har råd til å betale bilen om 45 dager er det jo like greit å vente.

6180845[/snapback]

 

Tok du ikke regnestykket: 640000 kr*0,02/12 = 1066 kr?

6180865[/snapback]

 

Jo, enn du, overså du den delen hvor det sto at kortet ikke gav mer enn 45 dager kreditt?

 

God natt B|Real, Tomat-Ulf, Ø.B., h3nrik, GameMaker, MagnusW, Kim64, SteffyBoy, Loeve, nerdVANNA, EvoZ, Axes, Zappza.

 

Wilbur626: Spoon, nå!

6180871[/snapback]

 

45 dager er da mer enn 30 dager som jeg har regnet ut i fra. Hvis du må ha det inn med teskjed så blir det

 

640000kr*0,02/365*45=1578 kr

Lenke til kommentar
Pappa var bortreist i nordsjøen mesteparten av min barndom. Ble da folk av meg likevel...

6180663[/snapback]

 

Siden du ikke er 30 år gammel regner jeg med at faren din jobber slik som mine kolleger. 14 dager på, 28 dager av. Om det er mesteparten av din barndom kan du kalle meg en krakk.

6180678[/snapback]

Ok. Slik jeg husker det fram til jeg ble tenåring da. Var mest mamma som var der. Ellers var pappa en skummel, høy mann som dukket opp i ny og ne :p

Lenke til kommentar
Du er ikke ordentlig storkar før du har Centurion, "The Black Card".

6180884[/snapback]

 

Pappa har American Express Gold Card :)

6180889[/snapback]

Det kan vel egentlig alle få om økonomien ansees som grei. :p

 

Amex har jeg sett folk på Oslo øst gå med, så hadde ikke skryti så mye av det Joachim...
Helt sikkert, men ser ikke sammenhengen.

6180892[/snapback]

 

 

oslo øst er vel ikke den rikeste delen... :p

mao, er ikke no klasse over et amex kort

Lenke til kommentar
640000kr*0,02/365*45=1578 kr

6180881[/snapback]

Jeg har egentlig en forretningside som går ut på å skaffe meg et Diners og et Amex, kjøpe en dyr ting(for noen andre, helst...) til en halv million f.eks. Når jeg får regningen går jeg og betaler den på postkontoret med Dinerskortet, Amex er fornøyd, jeg betalte regningen. Når regningen for Diners'et kommer, betaler jeg med Amex på postkontoret. Og sånn lurer jeg på hvor lenge jeg kunne holdt på...

Lenke til kommentar
oslo øst er vel ikke den rikeste delen... :p

mao, er ikke no klasse over et amex kort

6180894[/snapback]

Du har fått med at det er forskjell på dem også?

6180899[/snapback]

 

 

trenger ikke akkurat være no rakketforsker for og finne ut av det da...

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig en forretningside som går ut på å skaffe meg et Diners og et Amex, kjøpe en dyr ting(for noen andre, helst...) til en halv million f.eks. Når jeg får regningen går jeg og betaler den på postkontoret med Dinerskortet, Amex er fornøyd, jeg betalte regningen. Når regningen for Diners'et kommer, betaler jeg med Amex på postkontoret.  Og sånn lurer jeg på hvor lenge jeg kunne holdt på...

6180898[/snapback]

Med en gang ser jeg egentlig ikke hvorfor dette ikke er noen stor (?) 'bransje'. Ser liksom ikke helt hvorfor det ikke skulle gå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...