Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Været er aldeles flott, håper det blir sol i morgen. Da skal jeg og gamlingene mine på sightseeing med tilhørende shopping i stavanger sentrum :)

 

Har besøk langveisifra  :)

6180813[/snapback]

Så koselig da. Håper på sol her også. Vindusviskerne funker ikke. Og det har regna i en uke nå. Stress å komme seg til jobb :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Været er aldeles flott, håper det blir sol i morgen. Da skal jeg og gamlingene mine på sightseeing med tilhørende shopping i stavanger sentrum :)

 

Har besøk langveisifra  :)

6180813[/snapback]

Så koselig da. Håper på sol her også. Vindusviskerne funker ikke. Og det har regna i en uke nå. Stress å komme seg til jobb :wee:

6180828[/snapback]

 

Kjøpe nye ? :innocent:

Lenke til kommentar
Om du ennå ikke har forstått at folk i "middelklassen" faktisk kan stige i stillingsgrader, og derfor også faktisk oppnå ting med sine miserable "middelklasseliv", er du bare teit.

6180823[/snapback]

Elektromontøren blir sjef i sitt lokale elektrikker-firma, og hever årslønn på 800 000. Tror du han får Amex i den fine farven? Er han da blitt noe mer enn en middelklassemann? Jeg vet ikke - jeg spør.

Lenke til kommentar
Om du ennå ikke har forstått at folk i "middelklassen" faktisk kan stige i stillingsgrader, og derfor også faktisk oppnå ting med sine miserable "middelklasseliv", er du bare teit.

6180823[/snapback]

Elektromontøren blir sjef i sitt lokale elektrikker-firma, og hever årslønn på 800 000. Tror du han får Amex i den fine farven? Er han da blitt noe mer enn en middelklassemann? Jeg vet ikke - jeg spør.

6180838[/snapback]

 

Svaret er ;

 

Ja, han får kortet. Han må først ha et gull-kort for så å ha dette i to år. Gull-kortet er tilgjengelig for alle med gode kreditt referanser.

 

"The Platinum Card was billed as super-exclusive and had a $250 annual fee. It was offered by invitation only to American Express customers with at least 2 years of tenure, significant spending, and excellent payment history."

Lenke til kommentar

Været er aldeles flott, håper det blir sol i morgen. Da skal jeg og gamlingene mine på sightseeing med tilhørende shopping i stavanger sentrum :)

 

Har besøk langveisifra  :)

6180813[/snapback]

Så koselig da. Håper på sol her også. Vindusviskerne funker ikke. Og det har regna i en uke nå. Stress å komme seg til jobb :wee:

6180828[/snapback]

 

Kjøpe nye ? :innocent:

6180833[/snapback]

Et eller anna alvorlig gæli. Sikringene stemmer jo og slik, så får stikke innom et verksted og sjekke om de skjønner noe. Orker ikke mer grevlingdødsfall pga dette nå :innocent:

Lenke til kommentar
"The Platinum Card was billed as super-exclusive and had a $250 annual fee. It was offered by invitation only to American Express customers with at least 2 years of tenure, significant spending, and excellent payment history."

6180844[/snapback]

Ser du ordet jeg har uthevet? Du kunne ikke undersøke hvordan Amex tolker det? :)

Lenke til kommentar
Betale bil med max 45 dagers kreditt?

6180827[/snapback]

Hvorfor ikke?

6180841[/snapback]

 

Om du har råd til å betale bilen om 45 dager er det jo like greit å vente.

6180845[/snapback]

Ingen grunn til å vente? Poenget er at kredittkort er enkelt. Og greit. Og virker over hele verden. Kjempekjekt, enten jeg skal ha en flybillett fra California den ene dagen og ny bil den andre.

Lenke til kommentar

Jeg legger meg!

 

Må hvile før jeg skal i retten mot Posten i morgen.

 

Natta, Linn Christin.

Hade, Kim64.

Good night, h3nrik.

God natt, SteffyBoy.

Natti natti wilbur626.

G'Natt, MagnusW.

Sov godt, Loeve.

Be real, B|Real.

Nattis, nerdVANNA.

Ha det bra, EvoZ.

Nightey!, Axes.

God natt, Zappza

 

puh

Lenke til kommentar

"Applied for and was approved for this card after spending 50.000$ using the Gold card, but when the paperwork came through it was entirely wrong - talked about initial 0% rate and then the rate being 9.4%. Was assured that this is wrong and it is actually 4.9% but they refused to send correct paperwork - and said that if I marked the paperwork to show the correct rate, then the paperwork would be considered invalid. Ridiculous really. Oh, got my first statement and looks as though the minimum payment each month is a shade under 3%."

 

Fra www.creditcardreviews.com

 

50.000$ er nok mer enn oppnåelig for en som er sjef for et eget elektrofirma. Er han smart, bruker han også kortet i firma sammenhenger for å få prosessen til å gå raskere.

Lenke til kommentar
Om du har råd til å betale bilen om 45 dager er det jo like greit å vente.

6180845[/snapback]

 

Tok du ikke regnestykket: 640000 kr*0,02/12 = 1066 kr?

6180865[/snapback]

 

Jo, enn du, overså du den delen hvor det sto at kortet ikke gav mer enn 45 dager kreditt?

 

God natt B|Real, Tomat-Ulf, Ø.B., h3nrik, GameMaker, MagnusW, Kim64, SteffyBoy, Loeve, nerdVANNA, EvoZ, Axes, Zappza.

 

Wilbur626: Spoon, nå!

Lenke til kommentar
Hun syntes kanskje ikke det var så store penger. :p

6180868[/snapback]

 

1000 kr her og 1000 kr der blir litt til slutt. Hvis man ser på hvordan Røkka, Fredriksen etc. har blitt rike, så har de sikkert handlet mye på 45 f\dagers kreditten og spart 1066 kr hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Jo, enn du, overså du den delen hvor det sto at kortet ikke gav mer enn 45 dager kreditt?

6180871[/snapback]

Derfor vi deler på tolv...

 

Applied for and was approved for this card after spending 50.000$ using the Gold card
Grensen er nok høyere i Norge, tror paps var oppi millionen det året han ble invitert. Nå blir jeg faktisk litt usikker, men 50 000 dollar er jo ingenting. Gammelt review?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...