Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke? Hvor er Bundy forresten?

6180293[/snapback]

Fordi vi heller ikke spøker om at bestemoren din kan dø av kreft.

6180305[/snapback]

Hun har akkurat fått kreft faktisk.

6180312[/snapback]

Etter dine krumspring synes jeg ikke synd på deg av den grunn. Det spørs vel hvor troverdigheten din ligger.

6180321[/snapback]

hans problem, hans egen feil at han ødelegger vårs tillit/troverdighet til ham

Endret av fox88
Lenke til kommentar
De som vil ha nudiepics av Linn, kan PMe meg addressen sin og navnet på samtlige familiemedlemmer.

6180342[/snapback]

Er det sånt man må oppgi hele familien sin til? Har nettopp kost meg med visumskjemaer med navn, adresse og telefon til samtlige familiemedlemer, og jeg kan risikere misbruk av det slaget. Hjelpes.

 

Vern om din familie! :ermm:

Lenke til kommentar
De som vil ha nudiepics av Linn, kan PMe meg addressen sin og navnet på samtlige familiemedlemmer.

6180342[/snapback]

 

Hva med nudepics først, så eventuell info? :yes:

6180354[/snapback]

 

En evt. "kjøper" vil kunne betrakte bildene mens jeg kliper av de testiklene ved hjelp av to sardiner.

Lenke til kommentar
De som vil ha nudiepics av Linn, kan PMe meg addressen sin og navnet på samtlige familiemedlemmer.

6180342[/snapback]

 

Hva med nudepics først, så eventuell info? :yes:

6180354[/snapback]

 

En evt. "kjøper" vil kunne betrakte bildene mens jeg kliper av de testiklene ved hjelp av to sardiner.

6180359[/snapback]

 

Ok ok, jeg gir meg. Du skal få beholde henne for deg selv.. Men det er "kun" på grunn av testikkel snakken din :whistle:

 

EDIT: Leif

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
De som vil ha nudiepics av Linn, kan PMe meg addressen sin og navnet på samtlige familiemedlemmer.

6180342[/snapback]

 

Hva med nudepics først, så eventuell info? :yes:

6180354[/snapback]

 

En evt. "kjøper" vil kunne betrakte bildene mens jeg kliper av de testiklene ved hjelp av to sardiner.

6180359[/snapback]

 

Aha! Vi må bare la ei jente kjøpe bildene!

 

*rope på mamma*

Lenke til kommentar
Jeg tror nesten jeg må kjøpe meg et nytt sett selv. Prøv å få tak i gummihetter, forresten, de er mye bedre å ha på enn skumhettene som følger med.

6180325[/snapback]

Gummihetter? Ekstratilbehør som kan kjøpes i den aktuelle web-shopen?

 

 

De som vil ha nudiepics av Linn, kan PMe meg addressen sin og navnet på samtlige familiemedlemmer.

6180342[/snapback]

Åkei...

Håper du snakker sant nå :)

 

 

Vel, da hadde det jo gått fint? For de fine dagene den hadde fått stå der, hvis du er heldig :p

6180347[/snapback]

Klabert, hadde jo masse musikk på den tiden :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...