Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker deg ^^

 

 

Husker du meg ? Så trivelig ;) Trodde du bare brukte meg jeg :p

 

Linn : Jeg er på kontoret.

6180189[/snapback]

Husker deg ja, var i en periode da jeg fant ut at det var forholdsvis mange som var kjærester her på forumet. Da kom du og LinnC, Seether og Kvammis, CrazyKimmi=) og chills fram som gode eksempler. Nå har vel også Rome og SteffyBoy blitt kjærester med mindre de har slått opp :)

 

Snakk om god kommunikasjon :!:

 

______

 

 

Nerd: Hvor ,ye koster de da? Hvor får man kjøpt de? Er de isolerende? (dvs, hører bare du lyden eller alle som sitter i en 2m radius (portaPro)?)

 

Axes: AttentionWhore altså ;)

Lenke til kommentar

Har du pc'en i senga? :roll:

 

 

Linn har PC i senga, på verandaen, på dass, i bilen osv osv. Jeg tror hun lider av sterk avhengighet når det kommer til www.diskusjon.no

6180233[/snapback]

 

Jeg kan med handa på puppen si at jeg ALDRI har pc'n med på dass, men ja... nå ligger jeg i "senga" (så langt man kan kalle en oppblåsbar madrass for seng)

Lenke til kommentar
Nerd: Hvor ,ye koster de da? Hvor får man kjøpt de? Er de isolerende? (dvs, hører bare du lyden eller alle som sitter i en 2m radius (portaPro)?)

6180234[/snapback]

700-800 kroner (eller «alt for mye», som folk flest sier), og fås kjøpt her. Man stapper dem langt inn i øret, altså isolerer de rimelig bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...