Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Den eneste matten jeg kan er sånn logsik matte. Per er dobbelt så gammel som Karin, Karin er 5 år eldre enn kjell...

 

x og y, funksjoner, lineær regresjon, kvadratrotgreier, trigeometri osv. forstår jeg ikke. Jeg trenger jo ikke å vite at x = 5.6/45^2 for å handle brød på butikken.

6173103[/snapback]

Du trenger å vite det når du skal sammenligne to aksjefond eller verdistigning.

 

Vel vel, skal ikke moralisere ettersom det gikk utfor med meg i matten. Fra å ligge år foran i pensum er jeg nå en relativt normal femmer(OK, en sterk femmer-)elev i matte. Tar 3MZ vidre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den eneste matten jeg kan er sånn logsik matte. Per er dobbelt så gammel som Karin, Karin er 5 år eldre enn kjell...

 

x og y, funksjoner, lineær regresjon, kvadratrotgreier, trigeometri osv. forstår jeg ikke. Jeg trenger jo ikke å vite at x = 5.6/45^2 for å handle brød på butikken.

6173103[/snapback]

Du trenger å vite det når du skal sammenligne to aksjefond eller verdistigning.

 

Vel vel, skal ikke moralisere ettersom det gikk utfor med meg i matten. Fra å ligge år foran i pensum er jeg nå en relativt normal femmer(OK, en sterk femmer-)elev i matte. Tar 3MZ vidre.

6173120[/snapback]

Klarer ikke helt å se meg selv som aksjespekulant ^^

Lenke til kommentar
Den mattelæreren vi har er for god :p

Gjennomgår mye vi ikke får på f.eks. tentamener og eksamener.

Fint at hun gir oss kunnskap som går ut over minstekravet, men likevel.

6173115[/snapback]

Så lenge flertallet henger med er det veldig bra. Matten blir vanskelig nok etter hvert, og da er det en fordel å ha litt kunnskap utover basisen.

Lenke til kommentar
Prisene på platekompaniet.no - gjelder de i butikkene deres også?

6173170[/snapback]

 

Internettbutikken er en selvstendig butikk i likhet med de andre Platekompaniet-avdelingene. Dette innebærer at du for eksempel ikke vil finne nøyaktig det samme Nice Price-utvalget her som på Oslo City eller i Bergen. Dermed vil prisene variere noe. Kun Topp 15- og kampanje-titler skal ha de samme prisene ved samtlige avdelinger. Hvilke tilbud man har utover dette, er det opp til hver enkelt butikk å bestemme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...