Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går Da Vinci-koden på kino i Norge?

 

Forresten, jeg var jo som jeg maste om på sånn fotballgreie. Det var masse fugler som fløy inn på stadiumet. Utgjør ikke disse fuglene en betydelig risiko?

 

Tenk om de besjet.

6172428[/snapback]

 

Hahaha.. Høres ut som du virkelig koste deg på kamp? :p

Lenke til kommentar
Forresten, jeg var jo som jeg maste om på sånn fotballgreie. Det var masse fugler som fløy inn på stadiumet. Utgjør ikke disse fuglene en betydelig risiko?

 

Tenk om de besjet.

6172428[/snapback]

 

 

Jo, de pleier å blåse av kampen og jage de vekk, for så å sjekke om det er noe fuglebæsj på banen, som folk kan få under skoene sine.

Lenke til kommentar
fuglebajs ftw! noen som har fått det i trynet før?

6172503[/snapback]

Nei, men jeg så at en guttunge fikk det i håret :!:

6172512[/snapback]

stakkars gutt.

Fått det i håret en gang jeg også, ikke kosli, jaja bare glad kuer ikke flyr jeg :!:

Lenke til kommentar
Forresten, jeg var jo som jeg maste om på sånn fotballgreie. Det var masse fugler som fløy inn på stadiumet. Utgjør ikke disse fuglene en betydelig risiko?

 

Tenk om de besjet.

6172428[/snapback]

 

 

Jo, de pleier å blåse av kampen og jage de vekk, for så å sjekke om det er noe fuglebæsj på banen, som folk kan få under skoene sine.

6172493[/snapback]

Kunne de ikke få noen til å skyte dem ned bare?

Lenke til kommentar
Forresten, jeg var jo som jeg maste om på sånn fotballgreie. Det var masse fugler som fløy inn på stadiumet. Utgjør ikke disse fuglene en betydelig risiko?

 

Tenk om de besjet.

6172428[/snapback]

 

 

Jo, de pleier å blåse av kampen og jage de vekk, for så å sjekke om det er noe fuglebæsj på banen, som folk kan få under skoene sine.

6172493[/snapback]

Kunne de ikke få noen til å skyte dem ned bare?

6172554[/snapback]

Døde fugler på banen på tribunen er verre en litt ekskrimenter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...